ערך אמיתי במוצר או בשירות בעידן החברתי-דיגיטלי
יש היום דור של מנהלים בכירים שלא נולדו לתוך העידן החברתי-דיגיטלי ומגיבים אליו בשני אופנים - או בהלה גדולה, או המעטה בחשיבות, על סף התעלמות
מתמחה בשיווק, מיתוג, צרכנים והשפעות חברתיות
כיועצת אסטרטגית שיווקית וחברת צוות בכירה, התמחתה בתחומי התנהגות הצרכנים, מחקר צרכנים ואסטרטגיה שיווקית.
פיתחה, בנתה והובילה את התמחות החברה בתחום האסטרטגיה לצעירים, עבור פרויקטים ישראליים ובינלאומיים. לקוחות עיקריים כללו מנהלים בכירים בחברות ישראליות ובינ"ל מובילות ממגוון תחומים, כולל סלולר, מזון, משקאות, יין, קמעונאות ועוד.
בשנים האחרונות עבדה גם עם איש העסקים ליאון רקנאטי על עמותה פילנתרופית שמטרתה לקדם יזמות חברתית.
בעלת תואר ראשון בניהול ותקשורת (בהצטיינות), ודוקטורט בשיווק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב.