פתח תפריט נגישות
תמונת רקע

ניהול תפעול בכיר

מצוינות תפעולית לשיפור ביצועי הארגון וחווית הלקוח

במאה ה-21 התחרות הולכת ומתעצמת. ניהול וייעול התפעול בארגונים וחברות הינו מפתח להישרדות, הצלחה ושגשוג. לקוחות דורשים אפס טעויות, מחיר נמוך, פרסונליזציה וזמני אספקה מידיים. ארגונים שלא מגבים את האסטרטגיה שלהם בניהול והשבחת התפעול מגלים שנוצר פער בלתי ניתן לגישור בין התוכניות לבין הביצועים בפועל. סביבת הפעילות וסדרי העדיפות בחברות וארגונים משתנים במהירות ובהתאם יש לשנות ולשדרג את המערך התפעולי שצריך להתאים ולתת מענה בזמן אמת לשינוים המתרחשים בארגון.

בשנים האחרונות הורחבו תחומי הליבה בניהול התפעול וכוללים עתה נושאים חדשים בתחום טכנולוגיית המידע, רשתות האספקה ותעשיית השירותים ו – TOM (Technology and Operations Management), אשר עוסק בעיצוב, ניהול ושיפור מערכות התפעול והתהליכים בארגון

התכנית כוללת מודלים מתקדמים בתחום וכלים פרקטיים להתמודדות עם האתגרים הייחודיים בתחום התפעול, הלוגיסטיקה, מערכות המידע, רשתות מורכבות, ייעול תהליכים, ניהול איכות, מיקור חוץ ועוד

  • מתחילים
    26 אפריל 2022
  • לשריין ביומן
  • כמות מפגשים
    10 מפגשים

מטרות

  • פיתוח אסטרטגיה למצוינות תפעולית
  • תכנון אסטרטגיות להתייעלות ושיפור
  • שיטות לניהול מערכות שירות ממוקדות לקוח
  • רכישת כלים ושיטות לתכנון אסטרטגיות תפעול כמענה לאתגרי היום יום בארגון
  • ידע וכלים למינוף מערכות תפעוליות לתמיכה בצמיחה אסטרטגית Scaling Operation

נושאים

  • קפסולה A – מנהיגות תפעולית – 26.4.22
    יצירת ערך, הורדת עלויות ושיפור שולי רווח, זמישות תפעולית, זיהוי ופתרון בעיות שורש, הטמעת שיפור מתמיד בתהליכים – Kaizen, ניהול ממוקד, זיהוי ומינוף צווארי בקבוק
  • קפסולה B – מצוינות תפעולית –  17.5.22
    מיפוי ה-Arena זירת העסקים של הארגון, ניהול רזה, קיצור זמני תגובה, שיפור עמידה בלוחות זמנים, ניהול פרויקטים, שיפור אחוזי זכיה במכרזים, עמידה מול Benchmark, אומדן פוטנציאל שוק וחיזוי עקומה לוגיסטית
  • קפסולה C – שירות וחווית לקוח –  7.6.22
    מערכי שירות טכנולוגיים,תהליכי שירות מתקדמים, ניהול חווית הלקוח, שירות לקוחות בעולם דיגטלי Net-Promoter-Score, Service Segmentation , Omni Channel , Customer Journey, Customer  Satisfaction
  •  מפגש מתכלל – 28.6.22 
    תרגום יעדים אסטרטגיים למערך התפעולי ולשרשרת האספקה, העברת ארגון Startup לארגון מייצר ערך

משתתפים

  • מנכ"לים.יות של ארגונים תפעוליים
  • מנהלי וסמנכ"לי תפעול
  • מנהלי לוגיסטיקה בכירים
  • מנהלי שרשרת אספקה
  • מנהלי רכש, יבוא ויצוא
  • יועצי תפעול

אמצעים

  • הרצאות של מיטב אנשי האקדמיה והמחקר
  • מפגשי אורח עם מומחים בתחום
  • חקרי מקרה – Case Studies
  • סדנאות ותרגולים
  • חומרי קריאה משלימים

מרצי התכנית ניהול תפעול בכיר


המלצות על התוכנית ניהול תפעול בכיר

תכנית ניהול התפעול מחייבת שילוב בין האקדמיה לפרקטיקה. התכנית מקדמת את חשיבות הבנת הזירה הגלובלית, ומאפשרת קבלת כלים מעשיים
שלמה סולומון, מנהל רכש ולוגיסטיקה, קבוצת אלקטרה
השילוב בתכנית בין התאוריה לפרקטיקה היה חזק מאד. הדגש התיאורטי נתן פרספקטיבה טובה על מה רצוי שיהיה בפועל
עמית רוטנברג, מנהל ייצור שטראוס מים
תכנית ניהול התפעול רצינית, מקצועית ומאתגרת מאוד. השילוב בין חומר עינוי לימודי מחד והרצאות אורח מאידך הן שילוב מנצח
אמיר וישקין, מנהל שרשרת אספקה, מיילסטון עיבודי שיש
תכנית ניהול התפעול הינה מעניינת, חיונית ותורמת מאוד לעבודה ולפיתוח תחום התפעול בחברה.
שרון ליפשיץ, מנהל תפעול, אלביט מערכות
הופתעתי לטובה מהרצינות, נהניתי מהרצאות האורח. החומר הועבר בצורה מעניינת וטובה. כל הכבוד!
איתמר מוראד, פלאנר, Hitachi HTA Semiconductor Equipment