פתח תפריט נגישות
תמונת רקע

ניהול תפעול בכיר

מצוינות תפעולית לשיפור ביצועי הארגון וחווית הלקוח

במאה ה-21 התחרות הגלובלית מתעצמת. מצוינות תפעולית הינה מפתח להישרדות, הצלחה וצמיחה בכל חברה וארגון. ארגונים שלא מגבים את האסטרטגיה בהשבחת התפעול, ניהול ושיפור ביצועי מערכות התפעול והשירות בארגון מגלים פער בלתי ניתן לגישור בין התוכניות העסקיות לבין הביצועים בפועל.

התכנית כוללת מודלים וכלים יישומיים להתמודדות עם האתגרים הייחודיים בתחום התפעול, שרשרת האספקה, הלוגיסטיקה, מערכות המידע , ניהול האיכות, וניהול מיקור החוץ להבטחת שביעות רצון ושיפור חווית הלקוח.

התכנית מורכבת משלוש קפסולות לבחירה – מנהיגות תפעולית (חובה), אסטרטגיה תפעולית, שירות וחווית לקוח

  • מתחילים
    12 מרץ 2024
  • לשריין ביומן
  • כמות מפגשים
    10 מפגשים

מטרות

  • פיתוח אסטרטגיה למצוינות תפעולית
  • תכנון אסטרטגיות להתייעלות ושיפור
  • שיטות לניהול מערכות שירות ממוקדות לקוח
  • רכישת כלים ושיטות לתכנון אסטרטגיות תפעול כמענה לאתגרי היום יום בארגון
  • ידע וכלים למינוף מערכות תפעוליות לתמיכה בצמיחה אסטרטגית Scaling Operation

נושאים

  • קפסולה A – חובה – מנהיגות תפעולית – 3 מפגשים
    יצירת ערך, הורדת עלויות ושיפור שולי רווח, זמישות תפעולית, זיהוי ופתרון בעיות מהשורש, הטמעת שיפור מתמיד בתהליכים – Kaizen, ניהול ממוקד, זיהוי ומינוף צווארי בקבוק
  • קפסולה B – אסטרטגיה תפעולית –  3 מפגשים
    מיפוי ה-Arena זירת העסקים של הארגון, ניהול רזה, קיצור זמני תגובה, שיפור עמידה בלוחות זמנים, ניהול פרויקטים, שיפור אחוזי זכיה במכרזים, עמידה מול Benchmark, אומדן פוטנציאל שוק וחיזוי עקומה לוגיסטית
  • קפסולה C – שירות וחווית לקוח –  2 מפגשים
    מערכי שירות טכנולוגיים,תהליכי שירות מתקדמים, ניהול חווית הלקוח, שירות לקוחות בעולם דיגטלי Net-Promoter-Score, Service Segmentation , Omni Channel , Customer Journey, Customer  Satisfaction
  •  מפגש מתכלל – 2 מפגשים
    תרגום יעדים אסטרטגיים למערך התפעולי ולשרשרת האספקה, העברת ארגון Startup לארגון מייצר ערך

משתתפים

  • מנכ"לים.יות של ארגונים תפעוליים
  • מנהלי וסמנכ"לי תפעול
  • מנהלי לוגיסטיקה בכירים
  • מנהלי שרשרת אספקה
  • מנהלי רכש, יבוא ויצוא
  • יועצי תפעול

אמצעים

  • הרצאות של מיטב אנשי האקדמיה והמחקר
  • מפגשי אורח עם מומחים בתחום
  • חקרי מקרה – Case Studies
  • סדנאות ותרגולים
  • חומרי קריאה משלימים

סגל קורס ניהול תפעול בכיר

שאלות ותשובות קורס ניהול תפעול בכיר

מנהל תפעול נחשב לאחד מבעלי התפקידים המורכבים והרב תחומיים בארגון ואחד מבעלי הדרגים החשובים ביותר לתפקודו היעיל של הארגון לטווח הקצר ולטווח הארוך. תפקידו של מנהל תפעול בארגון הוא בין השאר תכנון תהליכי התפעול ו/או מתן השירות, ארגון ופיקוח על תהליכים אלו בדגש על הבנת צרכי הלקוח לעומת ההיצע. מנהל יעיל יודע להמיר כל תהליך לתפוקה שוות ערך לארגון וללקוחותיו, כאשר כל תהליך עשוי להיות מורכב ממשימות, כוח אדם, לוגיסטיקה, כלי רכב, ציוד, שינוע, משאבים כלכליים, שרשרת אספקה, מחשוב ועוד.

בהחלט! בשנים האחרונות הורחבו תחומי הליבה בתפעול וכוללים עתה נושאים חדשים כגון: טכנולוגיית המידע, רשתות האספקה מערכי השירות ו TOM (Technology & Operations Management). נושאים אלו עוסקים בניהול ושיפור ביצועי מערכות התפעול והשירות בארגון. ככל שסביבת הפעילות משתנה, כך משתנים ומשתדרגים הכלים התפעוליים וסדרי העדיפות בתוך החברות ולכן יש צורך ללמוד ולהתעדכן מדי תקופה.

התכנית כוללת מודלים מתקדמים בתחום וכלים פרקטיים להתמודדות עם האתגרים הייחודיים בתחום התפעול, הלוגיסטיקה, מערכות המידע, רשתות מורכבות, ייעול תהליכים, ניהול איכות, מיקור חוץ ועוד ותקנה לך ידע וכלים לפיתוח אסטרטגיה למצוינות תפעולית, שיטות לניהול מערכות שירות ממוקדות לקוח וכלים למינוף מערכות תפעוליות לתמיכה בצמיחה אסטרטגית

התכנית מורכבת משלוש קפסולות ידע – מנהיגות תפעולית | אסטרטגיה תפעולית | שירות וחווית לקוח ומפגש מתכלל לכל משתתפי הקפסולות. ניתן לבחור את שלוש הקפסולות או רק את שתי הראשונות לפי צרכי הידע הייעודים שלך. כל קפסולה בנוןיה משלושה מ 3-2 מפגשים והמפגש המתכלל כולל שני מפגשים

עלות הקורס משתנה בהתאם לתאריך הרישום לקורס וכמות הקפסולות הנבחרת,
טווח המחירים לשתי קפסולות נע בין –
6,100 – 6,900 ללא מע"מ
7,137 – 8,073 כולל מע"מ

טווח המחירים לשלוש קפסולות נע בין –
7,400 – 8,200 ללא מע"מ
8,658 – 9,594 כולל מע"מ


המלצות על קורס ניהול תפעול בכיר

תכנית ניהול התפעול מחייבת שילוב בין האקדמיה לפרקטיקה. התכנית מקדמת את חשיבות הבנת הזירה הגלובלית, ומאפשרת קבלת כלים מעשיים
שלמה סולומון, מנהל רכש ולוגיסטיקה, קבוצת אלקטרה
השילוב בתכנית בין התאוריה לפרקטיקה היה חזק מאד. הדגש התיאורטי נתן פרספקטיבה טובה על מה רצוי שיהיה בפועל
עמית רוטנברג, מנהל ייצור שטראוס מים
תכנית ניהול התפעול רצינית, מקצועית ומאתגרת מאוד. השילוב בין חומר עינוי לימודי מחד והרצאות אורח מאידך הן שילוב מנצח
אמיר וישקין, מנהל שרשרת אספקה, מיילסטון עיבודי שיש
תכנית ניהול התפעול הינה מעניינת, חיונית ותורמת מאוד לעבודה ולפיתוח תחום התפעול בחברה.
שרון ליפשיץ, מנהל תפעול, אלביט מערכות
הופתעתי לטובה מהרצינות, נהניתי מהרצאות האורח. החומר הועבר בצורה מעניינת וטובה. כל הכבוד!
איתמר מוראד, פלאנר, Hitachi HTA Semiconductor Equipment