ממדי התחרות במאה ה-21 המתעצמים מיום ליום בכלל, והשינויים המהותיים בעולם העסקי והארגוני בעידן ה New Normal, מקטינים את יכולתן של חברות וארגונים ליצור ו/או לשמר יתרון תחרותי בר קיימא לאורך זמן ומחייבים חשיבה מחדש.
במציאות בה מודלים אסטרטגיים מאבדים מהרלוונטיות שלהם תוך זמן קצר,והיתרון התחרותי עלול להיעלם בין לילה, נדרשת גישה שונה לתכנון אסטרטגי, לפיתוח עסקי, ולחדשנות על מנת ליצור ערך לכלל בעליי העניין של כל חברה או ארגון.
התכנית מקנה כלי ניתוח, תכנון, ניהול ויישום אסטרטגי מעשיים לצד כלי פיתוח עסקי, וכלי חדשנות פנים ארגונית שיסייעו לחברה או לארגון לצמוח, להתבסס וליצור יתרון תחרותי בשווקים משתנים לאורך זמן בעולם ה -New Normal
-
מתחילים8 מאי 2023
-
לשריין ביומן
-
כמות מפגשים3-6 מפגשים בקפסולה