פתח תפריט נגישות

סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת דאטה פרו Proximity, מקבוצת BBDO.

אחראי על הובלת תהליכי הטמעה וניהול מערכות מרקטינג קלאוד, כחלק מתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של חברות גדולות ומרכזיות בישראל ובצפון אמריקה כגון: החברה המרכזית למשקאות, קבוצת שטראוס, קאטרפילר, מיטרוניקס ועוד רבים וטובים.

מרצה בקריה האקדמית אונו, ובבינתחומי הרצליה בפקולטה למנהל עסקים.


אורי רוזן מרצה בתכניות

  • קפסולות לבחירה

    שיווק ופרסום בעולם החדש

    הטרנספורמציה הדיגיטלית וטכנולוגיות המידע הפכו את עולם השיווק על פיו. חברות רבות עדיין מתבססות על מודלים של העולם הישן בעוד...

    ימי א׳ 16:00-20:15
    9 מפגשים