פתח תפריט נגישות
השקת מועדון מנהלי משאבי אנוש בכירים בלהב | להב פיתוח מנהלים

מועדון HR InSight Academy שהושק לאחרונה בלהב פיתוח מנהלים מתעתד להיות הפורום המרכזי, המשפיע והחשוב ביותר בתחום משאבי האנוש בישראל. המועדון כולל את בכירי התחום בישראל ומטרתו לקדם את התחום וליצור מסגרת מקצועית-חברתית לחילופי דעות ולקידום נושאים אסטרטגיים.


החברים במועדון הם בעלי התפקידים הניהוליים הבכירים ביותר בתחום ניהול משאבי האנוש בישראל, מנהלים הקובעים את מדיניות משאבי האנוש בארגונים, שנבחרו בקפידה ע"י ועדת ההיגוי.

מועדון HR InSight Academy שהושק לאחרונה בלהב פיתוח מנהלים מתעתד להיות הפורום המרכזי, המשפיע והחשוב ביותר בתחום משאבי האנוש בישראל. המועדון כולל את בכירי התחום בישראל ומטרתו לקדם את התחום וליצור מסגרת מקצועית-חברתית לחילופי דעות ולקידום נושאים אסטרטגיים.

בסוף חודש מרץ הושק בלהב מועדון HR InSight Academy, מועדון ייחודי המאגד את בכירי סמנכ"לי משאבי האנוש בישראל. המועדון הוקם מתוך הכרה בחשיבותם של משאבי האנוש ומרכזיותם בצמתים הניהוליים והעסקיים בארגונים באשר הם. המטרות אשר הוצבו למועדון מראשיתו הן קיום מסגרת לחילופי דעות ומידע בין חבריו בנושאי עיסוקו, קורס משאבי אנוש נועד לעודד קידום משותף של נושאים אלו, לצורך טיפול בסוגיות אסטרטגיות בניהול ארגונים, כמו גם כינון במה לתגובה על נושאים שונים והפיכתו לאוטוריטה מתווה דרך בנושאים בהם הוא עוסק. כקבוצה ייחודית שנבחרה בקפידה המועדון שואף להשפיע על האג'נדה בתחום המקצועי והערכי.

לטובת ניהולו המקצועי של המועדון נבחרה ועדה מייעצת המורכבת מחמישה חברים, הן מהאקדמיה והן מהתעשיה, בהם: איקה אברבנאל, יועץ, סמנכ"ל בכיר לתיאום פעילות טבע בישראל וקשרי קהילה גלובלי לשעבר, נירית כהן, סמנכ"לית ייעוץ אסטרטגי מרחב אירופה, אפריקה והמזרח התיכון באינטל, פרופ' משה צבירן, סגן דיקן הפקולטה לניהול, אוניברסיטת ת"א, פרופ' פיטר במברגר, הפקולטה לניהול אוניברסיטת ת"א, פרופ' גיא מונדלק, הפקולטה למשפטים אוניברסיטת ת"א.

החברים במועדון הם בעלי התפקידים הניהוליים הבכירים ביותר בתחום ניהול משאבי האנוש בישראל, מנהלים הקובעים את מדיניות משאבי האנוש בארגונים, שנבחרו בקפידה ע"י ועדת ההיגוי.

במרץ התקיים המפגש הראשון של המועדון אשר עסק בשינוי ארגוני ובתפקיד המהותי של משאבי האנוש בתהליך זה. במסגרת המפגש התקיימה הרצאה של פרופ' איתי שטרן מביה"ס למנהל עסקים Kellogg, אוניברסיטת נורת'ווסטרן, שיקגו, תחת הכותרת "שלושת עמודי התווך של השינוי הארגוני". בהרצאה זו פירט פרופ' שטרן על סוגי הארגונים השונים המנסים להתמודד עם שינוי ואף סיפק דוגמאות לכל אחד מהסוגים. בסופה של ההרצאה נערך דיון לגבי הנושא וכן לגבי המפגשים הבאים של המועדון והפעילויות הצפויות במסגרתו.

השקת מועדון מנהלי משאבי אנוש בכירים בלהב 2 - להב פיתוח מנהלים

המפגש הבא של המועדון מתוכנן לחודש יוני ויעסוק באחד הנושאים הבוערים במשק הישראלי בעת האחרונה – התאגדויות עובדים. בסך הכל מתוכננים ארבעה עד שישה מפגשים מדי שנה.

עם השקת המועדון התראיין יו"ר המועדון, מר איקה אברבנאל, לדה-מרקר אונליין ותיאר את פעילות המועדון ומטרותיו.

מומלץ לקרוא גם על קורס משאבי אנוש


הקורסים הקרובים בלהב פיתוח מנהלים

>> קורס דירקטורים ונושאי משרה בכירה
>> קורס ניהול ESG בארגונים
>> קורס ניהול פיננסי ודו"חות כספיים
>> קורס ניהול משא ומתן
>> קורס פיתוח עסקי ואסטרטגיה

המאמר נכתב על ידי להב פיתוח מנהלים

ארגון אקדמי בינלאומי מוביל לפיתוח, לצמיחה וללמידה יוצרי ערך, להתמודדות עם אתגרי הניהול של המחר. בית אקדמי למנהלים לרכישת ידע, מיומנויות וכישורים לאורך כל שנות הקריירה הניהולית שלהם.


מאמרים מאת להב פיתוח מנהלים