פתח תפריט נגישות

מומחה לניהול השירות וחווית לקוחות ומרצה במרכז ללימודים אקדמיים,

מעביר סדנאות למנהלים שמסייעות במקסום הפוטנציאל הקיים בעובדים ובלקוחות.

מחבר הספרים "100 רעיונות לטיפוח מצוינות בשירות", "מצוינות בשירות: מדיבורים למעשים" ו-“Managing Customers Expectations”, "ניהול משתקף"


ד"ר נדב גולדשמידט מרצה בתכניות

  • קפסולות לבחירה

    ניהול תפעול בכיר

    במאה ה-21 התחרות הגלובלית מתעצמת. מצוינות תפעולית הינה מפתח להישרדות, הצלחה וצמיחה בכל חברה וארגון. ארגונים שלא מגבים את האסטרטגיה...

    ימי א׳ 16:00-20:15
    3-2 מפגשים בקפסולה