בעולם שבו כל אינטראקציה יוצרת חוויה,של לקוח, עובד, מטופל, אורח או תושב אנו המנהלים.ות נדרשים לעצב מסעות משמעותיים המשפיעים ישירות על התוצאות העסקיות. התכנית מעניקה כלים מעשיים לתכנון ויישום מסעות לקוח (סדנה יישומית), לחיבור החוויה לסיפור הארגוני ולהפעלה מושכלת של כל החושים. המשתתפים.ות ילמדו למדוד חוויות, להפיק תובנות ניהוליות, לרתום טכנולוגיות מתקדמות ולבנות חוויית עובד המשקפת ומתעצמת בחוויית הלקוח. זהו מסע שמאפשר להפוך כל נקודת מגע למנוע צמיחה אמיתי.
מוכנ.ה להתחיל את המסע?
-
מתחילים28 אפריל 2026
-
לשריין ביומן
-
כמות מפגשים8 מפגשים

