פתח תפריט נגישות

ניהול חווית לקוח

תכנית המעניקה כלים מעשיים לתכנון ויישום מסעות לקוח, לחיבור החוויה לסיפור הארגוני ולהפעלה מושכלת של כל החושים

בעולם שבו כל אינטראקציה יוצרת חוויה,של לקוח, עובד, מטופל, אורח או תושב אנו המנהלים.ות נדרשים לעצב מסעות משמעותיים המשפיעים ישירות על התוצאות העסקיות. התכנית מעניקה כלים מעשיים לתכנון ויישום מסעות לקוח (סדנה יישומית),  לחיבור החוויה לסיפור הארגוני ולהפעלה מושכלת של כל החושים. המשתתפים.ות ילמדו למדוד חוויות, להפיק תובנות ניהוליות, לרתום טכנולוגיות מתקדמות ולבנות חוויית עובד המשקפת ומתעצמת בחוויית הלקוח. זהו מסע שמאפשר להפוך כל נקודת מגע למנוע צמיחה אמיתי.

מוכנ.ה להתחיל את המסע?

  • מתחילים
    28 אפריל 2026
  • לשריין ביומן
  • כמות מפגשים
    8 מפגשים

מטרות

רכישת מיומנויות תכנון, בניה ומדידה של חוויות לקוח

רכישת כלים יישומיים לבניית מסעות לקוח

היכרות עם סוגיות מתקדמות בעיצוב חווית לקוח

קבלת השראה מחוויות לקוח בסביבות מגוונות

הכרות עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, המאפשרות יצירה ומדידה של חווית לקוח

זיהוי ההזדמנויות והאתגרים בניהול חווית לקוח

נושאים

חווית לקוח בסביבות מגוונות כהשראה לעיצוב חווית הלקוח בארגונכם

סדנה מעשית לבנית מסע לקוח

מדידה של חווית הלקוח

החושים (שמיעה, ריח, ראייה) כמקדמי חווית לקוח

חווית עובד והשתקפותה בחווית לקוח

"הסיפור שלנו" – בניית חווית הלקוח סביב הסיפור של האירגון

הטכנולוגיה וה-AI כתומכים בחווית הלקוח

משתתפים

מנהלי.ות חווית לקוח

מנהלי.ות שיווק ו/או שירות

מנהלים.ות המעוניינים להרחיב את הידע שלהם בתחום חווית הלקוח


תכניות שיכולות לעניין אותך