עלות לקוח? רווח מהלקוח? אין חיה כזאת
טעות נפוצה, הגורמת פעמים רבות להתמקדות בפלח הלא נכון, נעוצה בצורת שבה מגדירים, מודדים ומקבלים החלטות על פי "רווחיות הלקוחות". איך נמנעים מהטעות?
פרופ' מן המניין ומופקד הקתדרה על שם פרופ' שמעון י. דומברגר ליצירת ערך בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א.
רונן מלמד השבחת חברות, יצירת ערך, ניהול טכנולוגיה, וניהול מערכות בריאות. לימד בתוכניות MBA בבתי הספר למינהל עסקים של NYU, אוניברסיטת קולומביה, אוניברסיטת בוקוני (מילנו, איטליה) ואחרים.
יישם שיטות ניהול חדשניות להשבחת ערך בעשרות חברות הי-טק, חברות תעשייתיות, וחברות פיננסיות וכן בארגונים ללא מטרות רווח כגון בתי חולים ומערכת המשפט בישראל.
פרסם למעלה מ-60 מאמרים בכתבי עת אקדמיים, והופיע בעשרות כנסים בינלאומיים.
פרסם 6 ספרים בנושאי השבחת חברות, יצירת ערך, תמחיר והמחרה, וניהול מערכות בריאות.