פנינה כהן-דיאמנט

ממייסדות תחום המיתוג בישראל עם פרוייקטים כמו תפוזינה ו- RC קולה, בשנות התשעים. מובילה כיום בחברת המיתוג OPEN תהליכי אסטרטגיה מותגית בפרוייקטים חברתיים וקהילתיים. מלמדת אסטרטגיה של תהליכי מיתוג במחלקה לתקשורת חזותית ב"בצלאל". דוקטורנטית בבר אילן בנושא 'השפעת היבטים קוגניטיביים על תפיסות בחברות מסוכסכות'. תחומי התמחות אקדמיים: סוציולוגיה של תרבות, פסיכולוגיה קוגניטיבית, סמנטיקה קוגניטיבית.

מרצה בתכניות: