החדשנות מתחילה מבפנים לחדשנות פורצת דרך יש יתרונות וחסרונות, אך התגמול בהתאם, וחברה שמוצאת את הדרך הנכונה יכולה ליצור יתרון תחרותי מהותי.
העידן התפיסתי: מעבר מניהול למנהיגות הקורונה לא יצרה את מה שמכנים "הנורמלי החדש", היא רק האיצה את התהליך והוכיחה לנו כמה חיוני להיות ערוכים לשינויים מהירים
התמודדות ארגונית בעידן ה-Next Normal מה הם הכלים הניהוליים והאסטרטגיים שיש לפתח היום בכדי להתמודד עם שינויים מהותיים בעתיד?
שיווק בעולם החדש הבינה המלאכותית משנה את עולם העסקים, את עולם השיווק ואת הדרך שבה צרכנים צורכים מותגים. מאז ומתמיד היה השיווק הכוח...
פיתוח עסקי ואסטרטגיה בעידן ה – New Normal הנוכחי, בו אי הודאות הנו הקבוע היחידי, קטנה מאוד יכולתן של חברות וארגונים ליצור ולשמר...