הטרנספורמציה הדיגיטלית וטכנולוגיות המידע הפכו את עולם השיווק על פיו. חברות רבות עדיין מתבססות על מודלים של העולם הישן בעוד המציאות השיווקית ממציאה את עצמה מחדש ומשתמשת בדאטה וגישות אנליטיות כדי להבין לקוחות ולבנות מסע לקוח המותאם למציאות של המאה ה-21. מנהלי שיווק צריכים להחזיק ביכולות אינטגרטיביות הכוללות הבנת שווקים, תכנון אסטרטגי, יכולות לחדש ולשבש את הקיים ולבחור את הכלים המתאימים לצרכים הייחודיים שמאתגרים אותנו ברמה היומיומית.
התכנית נותנת מענה יישומי, ממוקד ומדויק, לצרכי הידע של מנהלים בתחום ומעניקה כלים ברמה האישית והארגונית, כדי לאפשר לכל ארגון לשווק ולצמוח בעידן הדיגיטלי.
התכנית מורכבת משלוש קפסולות – אסטרטגיה שיווקית ותקשורתית, התאמת השיווק לעידן הדיגטלי, תקשורת ופרסום באינטרנט
ניתן לשלב בין הקפסולות באופן הבא – A+B+C / A+B / B+C
-
מתחילים31 מרץ 2024
-
לשריין ביומן
-
כמות מפגשים10 מפגשים