פתח תפריט נגישות
תמונת רקע

שיווק בעולם החדש

עם יד על הדופק - שיווק במציאות חדשה ומשתנה

הטרנספורמציה הדיגיטלית וטכנולוגיות המידע הפכו את עולם השיווק על פיו. חברות רבות עדיין מתבססות על מודלים של העולם הישן בעוד המציאות השיווקית ממציאה את עצמה מחדש ומשתמשת בדאטה וגישות אנליטיות כדי להבין לקוחות ולבנות מסע לקוח המותאם למציאות של המאה ה-21. קורס שיווק בעולם החדש מקנה כלים וידע לגישור בין המסורתי לחדש שלהם זקוקים מנהלי שיווק רבים בכדי להצליח בתפקידם ולהצעיד את הארגון להצלחה.

האם אבד הקלח על אסטרטגיות שיווק מסורתיות?
האם אנשי השיווק היום צריכים להיות יותר טכנולוגים מאשר אנשי אסטרטגיה ובעלי יצירתיות מתפרצת?
כדי להיות ערוכים לאתגרי השיווק בעידן הזה, התשובה היא גם וגם. מנהל שיווק צריך להחזיק ביכולות אינטגרטיביות הכוללות הבנת שווקים, תכנון אסטרטגי, יכולות לחדש ולשבש את הקיים ולבחור את הכלים המתאימים לצרכים הייחודיים שמאתגרים אותנו ברמה היומיומית.

בקורס שיווק בעולם החדש נדון בסוגיות השונות וניתן תשובות וכלים אופרטיביים שיהפכו מנהלי שיווק למעודכנים ובעלי הבנה טכנולוגית, אסטרטגית ועסקית. התכנית נותנת מענה יישומי, ממוקד ומדויק, לצרכי הידע של מנהלים בתחום ומעניקה כלים ברמה האישית והארגונית, כדי לאפשר לכל ארגון לשווק ולצמוח בעידן הדיגיטלי.

התכנית מורכבת ממפגשי נטוורקינג וקפסולות לבחירה המתמקדות בעולמות ידע, כלים ומיומנויות אשר נדרשים למנהלי שיווק היום, ויכינו אותך להתמודדות מול האתגרים החדשים והדינאמיים במציאות של ימינו.

3 קפסולות לבחירה – ניתן לבחור בין השילובים A+B+C / A+B / A+C.

  • מתחילים
    16 ינואר 2022
  • לשריין ביומן
  • כמות מפגשים
    9 מפגשים

מטרות

  • בנית אסטרטגיה שיווקית
  • מיומנויות Storytelling
  • רתימת הדאטה לשירות השיווק
  • הבנת הנכסים דיגיטליים בשירות המותג
  • ידע יישומי, ממוקד ומדויק בתחום השיווק
  • רכישת כלים לגישור בין העולם הדיגיטלי לשיווק המסורתי
  • היכרות עם סוגיות מתקדמות בשיווק בעולם דיגיטלי

נושאים

  • קפסולה A – אסטרטגיה שיווקית תקשורתית
    פתיחה – 16.1.22
    השיווק כיוצר ערך | אסטרטגיה תקשורתית בעידן הדיגטלי | הצעת הערך האופטימלית
  • קפסולה B – התאמת השיווק לעידן דיגיטלי
    פתיחה – 13.2.22
    מיתוג בעידן הדיגטלי | e-commerce בשירות השיווק | טכנולוגיה בשירות השיווק וכמינוף לשיווק B2B
  • קפסולה C – תקשורת ופרסום באינטרנט
    פתיחה – 13.3.22
    מסע לקוח ו – Storytelling | תכנון וניהול קמפיין משולב ברשת

משתתפים

  • מנהלי שיווק
  • מנהלי מוצר
  • מנהלי מותג
  • מנכ"לים של חברות קטנות/בינוניות
  • אנשי שיווק שרוצים לרכוש הבנה טכנולוגית גבוהה

אמצעים

  • מפגשים עם מיטב אנשי האקדמיה והמחקר
  • מפגשים עם מומחי שיווק מהשטח
  • למידה מבוססת חקרי מקרה
  • תרגילים יישומיים
  • למידת עמיתים ושיתוף דילמות
  • חומרי קריאה משלימים

המלצות על התוכנית שיווק בעולם החדש

רמת הארגון , השירות והיחס למשתתפים בקורס הינם ברמה גבוהה מאוד. קורס השיווק מועבר ברמה מקצועית גבוהה והוא עשיר בתכנים מרתקים ומגוונים ונוגע בתחומים רבים בעולם השיווק.- ארוחת טעימות של ידע בעולם השיווק... היה איזון נכון בין תכנים אקדמיים לבין הרצאות של אנשי מקצוע מהשטח. לסיכום , הקורס אפשר לי להרחיב את הידע המקצועי ולהרחיב אופקים בתחום השיווק
איתן חדד, מנהל לקוחות אסטרטגיים - מחלקת שיווק, דפוס בארי
קורס שיווק בעולם החדש היה מרתק ומעשי מאוד. כמנהלת שיווק בעלת ניסיון רב הקורס היה מאיר עיניים, חידש לי דברים והיה משולב בהרבה מקרי בוחן מהתקופה האחרונה.
דורית קורי מליאץ, מנהלת שיווק, מדיסון פארמה
קורס שיווק בעולם החדש כלל תכנים רבים ומגוונים מדיסיפלינות שונות מרביתם היו מאד רלונטיים ומעניינים עבורי, העשירו את הבנתי בתחום ותרמו לי גם בתובנות חדשות המרצים היו מאד מקצועיים הן בתכנים שהעבירו והן בדרך ההצגה
אילת יעקב, סמנכ"לית עיצוב, דלתא גליל תעשיות בע"מ
קורס ניהול השיווק הינו יחודי, מעניין ומרתק. מאפשר הכרות ולימוד מפי מנהלי שיווק בכירים בחברות המשפיעות במשק, מרכז את עיקרי הנושאים באופן יחודי
שרון שוורץ, מנהל שיווק, רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ
קיבלתי המון מידע מועיל על שיווק, פרסום, שיווק דיגיטלי, שימור לקוחות, והרבה נושאים שחשובים לי בעסק שלי ובחיים בכלל
כפיר לוי, שותף עסקי, קיימא ביו אגריטק
קורס שיווק של להב נתן לי בעיקר כלים פרקטיים בניהול השיווק במסגרת הארגון. מעבר לרקע התיאורטי, הכלים המעשיים הנרכשים בקורס מעניקים יתרון אדיר על פני זירות אחרות ולימודים אחרים. הקורס סייע לי בהתמודדות טובה יותר עם אתגרים שיווקיים, והנושאים שנלמדו, הן בשיווק, הן בתמחור והן בפרסום מלווים אותי בכל תפקידי מאז ועד היום כמנכ"ל משרד פרסום
גיא קלנר, מנכ"ל, משרד פרסום ענבר-מרחב-שקד
התכנית תרמה לי רבות והקנתה לי כלים מעשיים שחיברו בין החלק התיאורטי והחלק הפרקטי-ניהולי. לא פחות חשוב היה נושא הנטוורקינג עם קולגות. מהיכרותי רבת השנים עם תחום פיתוח והכשרת המנהלים בישראל ועם חברות בתחום, להב היא החברה הטובה ביותר בנושאים אלו ולא בכדי בחרתי ללמוד בלהב
יגאל בן זקרי, סמנכ“ל תקשורת תאגידית, חברת נמל אשדוד