הטרנספורמציה הדיגיטלית וטכנולוגיות המידע הפכו את עולם השיווק על פיו. חברות רבות עדיין מתבססות על מודלים של העולם הישן בעוד המציאות השיווקית ממציאה את עצמה מחדש ומשתמשת בדאטה וגישות אנליטיות כדי להבין לקוחות ולבנות מסע לקוח המותאם למציאות של המאה ה-21. כדי להיות ערוכים לאתגרי השיווק בעידן הזה, התשובה היא גם וגם. מנהל שיווק צריך להחזיק ביכולות אינטגרטיביות הכוללות הבנת שווקים, תכנון אסטרטגי, יכולות לחדש ולשבש את הקיים ולבחור את הכלים המתאימים לצרכים הייחודיים שמאתגרים אותנו ברמה היומיומית.
בתכנית נדון בסוגיות השונות ונציג מודלים וכלים אופרטיביים שיהפכו מנהלי ומנהלות שיווק למעודכנים ובעלי הבנה טכנולוגית, אסטרטגית ועסקית. התכנית נותנת מענה יישומי, ממוקד ומדויק, לצרכי הידע בתחום ומעניקה כלים ברמה האישית והארגונית, כדי לאפשר לכל ארגון לשווק ולצמוח בעידן הדיגיטלי.
התכנית מורכבת ממפגשי נטוורקינג וקפסולות לבחירה המתמקדות בעולמות ידע, כלים ומיומנויות אשר נדרשים למנהלי שיווק היום, ויכינו אותך להתמודדות מול האתגרים החדשים והדינאמיים במציאות של ימינו.
3 קפסולות לבחירה – ניתן לבחור בין השילובים A+B+C / A+B / B+C
-
מתחיליםפברואר 2024
-
לשריין ביומן
-
כמות מפגשים9 מפגשים