פתח תפריט נגישות
תמונת רקע

שיווק בעולם החדש

עם יד על הדופק - שיווק במציאות חדשה ומשתנה

הטרנספורמציה הדיגיטלית וטכנולוגיות המידע הפכו את עולם השיווק על פיו. חברות רבות עדיין מתבססות על מודלים של העולם הישן בעוד המציאות השיווקית ממציאה את עצמה מחדש ומשתמשת בדאטה וגישות אנליטיות כדי להבין לקוחות ולבנות מסע לקוח המותאם למציאות של המאה ה-21. כדי להיות ערוכים לאתגרי השיווק בעידן הזה, התשובה היא גם וגם. מנהל שיווק צריך להחזיק ביכולות אינטגרטיביות הכוללות הבנת שווקים, תכנון אסטרטגי, יכולות לחדש ולשבש את הקיים ולבחור את הכלים המתאימים לצרכים הייחודיים שמאתגרים אותנו ברמה היומיומית.

בתכנית נדון בסוגיות השונות ונציג מודלים וכלים אופרטיביים שיהפכו מנהלי ומנהלות שיווק למעודכנים ובעלי הבנה טכנולוגית, אסטרטגית ועסקית. התכנית נותנת מענה יישומי, ממוקד ומדויק, לצרכי הידע בתחום ומעניקה כלים ברמה האישית והארגונית, כדי לאפשר לכל ארגון לשווק ולצמוח בעידן הדיגיטלי.

התכנית מורכבת ממפגשי נטוורקינג וקפסולות לבחירה המתמקדות בעולמות ידע, כלים ומיומנויות אשר נדרשים למנהלי שיווק היום, ויכינו אותך להתמודדות מול האתגרים החדשים והדינאמיים במציאות של ימינו.

3 קפסולות לבחירה – ניתן לבחור בין השילובים A+B+C / A+B / B+C

  • מתחילים
    פברואר 2024
  • לשריין ביומן
  • כמות מפגשים
    9 מפגשים

מטרות

  • יכולת בנית אסטרטגיה שיווקית
  • רכישת מיומנויות Storytelling
  • כלים לרתימת הדאטה לשירות השיווק
  • הבנת הנכסים דיגיטליים בשירות המותג
  • ידע יישומי, ממוקד ומדויק בתחום השיווק
  • רכישת כלים לגישור בין העולם הדיגיטלי לשיווק המסורתי
  • היכרות עם סוגיות מתקדמות בשיווק בעולם דיגיטלי

נושאים

  • קפסולה A – אסטרטגיה שיווקית תקשורתית
    השיווק כיוצר ערך | אסטרטגיה תקשורתית בעידן הדיגטלי | הצעת הערך האופטימלית
  • קפסולה B – התאמת השיווק לעידן דיגיטלי
    מיתוג בעידן הדיגטלי | e-commerce בשירות השיווק | טכנולוגיה בשירות השיווק וכמינוף לשיווק B2B
  • קפסולה C – תקשורת ופרסום באינטרנט
    מסע לקוח ו – Storytelling | תכנון וניהול קמפיין משולב ברשת
  • סדנת מיתוג אישי – למשתתפי כל הקפסולות

משתתפים

  • מנהלי שיווק
  • מנהלי מוצר
  • מנהלי מותג
  • מנכ"לים של חברות קטנות/בינוניות
  • אנשי שיווק שרוצים לרכוש הבנה טכנולוגית גבוהה

אמצעים

  • מפגשים עם מיטב אנשי האקדמיה והמחקר
  • מפגשים עם מומחי שיווק מהשטח
  • למידה מבוססת חקרי מקרה
  • תרגילים יישומיים
  • למידת עמיתים ושיתוף דילמות
  • חומרי קריאה משלימים

סגל קורס שיווק בעולם החדש


המלצות על קורס שיווק בעולם החדש

רמת הארגון , השירות והיחס למשתתפים בקורס הינם ברמה גבוהה מאוד. קורס השיווק מועבר ברמה מקצועית גבוהה והוא עשיר בתכנים מרתקים ומגוונים ונוגע בתחומים רבים בעולם השיווק.- ארוחת טעימות של ידע בעולם השיווק... היה איזון נכון בין תכנים אקדמיים לבין הרצאות של אנשי מקצוע מהשטח. לסיכום , הקורס אפשר לי להרחיב את הידע המקצועי ולהרחיב אופקים בתחום השיווק
איתן חדד, מנהל לקוחות אסטרטגיים - מחלקת שיווק, דפוס בארי
קורס שיווק בעולם החדש היה מרתק ומעשי מאוד. כמנהלת שיווק בעלת ניסיון רב הקורס היה מאיר עיניים, חידש לי דברים והיה משולב בהרבה מקרי בוחן מהתקופה האחרונה.
דורית קורי מליאץ, מנהלת שיווק, מדיסון פארמה
קורס שיווק בעולם החדש כלל תכנים רבים ומגוונים מדיסיפלינות שונות מרביתם היו מאד רלונטיים ומעניינים עבורי, העשירו את הבנתי בתחום ותרמו לי גם בתובנות חדשות המרצים היו מאד מקצועיים הן בתכנים שהעבירו והן בדרך ההצגה
אילת יעקב, סמנכ"לית עיצוב, דלתא גליל תעשיות בע"מ
קורס ניהול השיווק הינו יחודי, מעניין ומרתק. מאפשר הכרות ולימוד מפי מנהלי שיווק בכירים בחברות המשפיעות במשק, מרכז את עיקרי הנושאים באופן יחודי
שרון שוורץ, מנהל שיווק, רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ
קיבלתי המון מידע מועיל על שיווק, פרסום, שיווק דיגיטלי, שימור לקוחות, והרבה נושאים שחשובים לי בעסק שלי ובחיים בכלל
כפיר לוי, שותף עסקי, קיימא ביו אגריטק
קורס שיווק של להב נתן לי בעיקר כלים פרקטיים בניהול השיווק במסגרת הארגון. מעבר לרקע התיאורטי, הכלים המעשיים הנרכשים בקורס מעניקים יתרון אדיר על פני זירות אחרות ולימודים אחרים. הקורס סייע לי בהתמודדות טובה יותר עם אתגרים שיווקיים, והנושאים שנלמדו, הן בשיווק, הן בתמחור והן בפרסום מלווים אותי בכל תפקידי מאז ועד היום כמנכ"ל משרד פרסום
גיא קלנר, מנכ"ל, משרד פרסום ענבר-מרחב-שקד
התכנית תרמה לי רבות והקנתה לי כלים מעשיים שחיברו בין החלק התיאורטי והחלק הפרקטי-ניהולי. לא פחות חשוב היה נושא הנטוורקינג עם קולגות. מהיכרותי רבת השנים עם תחום פיתוח והכשרת המנהלים בישראל ועם חברות בתחום, להב היא החברה הטובה ביותר בנושאים אלו ולא בכדי בחרתי ללמוד בלהב
יגאל בן זקרי, סמנכ“ל תקשורת תאגידית, חברת נמל אשדוד