פתח תפריט נגישות
תמונת רקע

שיווק בעולם החדש

עם יד על הדופק - שיווק במציאות חדשה ומשתנה

הטרנספורמציה הדיגיטלית וטכנולוגיות המידע הפכו את עולם השיווק על פיו. חברות רבות עדיין מתבססות על מודלים של העולם הישן בעוד המציאות השיווקית ממציאה את עצמה מחדש ומשתמשת בדאטה וגישות אנליטיות כדי להבין לקוחות ולבנות מסע לקוח המותאם למציאות של המאה ה-21. מנהלי שיווק צריכים להחזיק ביכולות אינטגרטיביות הכוללות הבנת שווקים, תכנון אסטרטגי, יכולות לחדש ולשבש את הקיים ולבחור את הכלים המתאימים לצרכים הייחודיים שמאתגרים אותנו ברמה היומיומית.

התכנית נותנת מענה יישומי, ממוקד ומדויק, לצרכי הידע של מנהלים בתחום ומעניקה כלים ברמה האישית והארגונית, כדי לאפשר לכל ארגון לשווק ולצמוח  בעידן הדיגיטלי.

התכנית מורכבת משלוש קפסולות – אסטרטגיה שיווקית ותקשורתית, התאמת השיווק לעידן הדיגטלי, תקשורת ופרסום באינטרנט
ניתן לשלב בין הקפסולות באופן הבא –  A+B+C / A+B / B+C

  • מתחילים
    31 מרץ 2024
  • לשריין ביומן
  • כמות מפגשים
    10 מפגשים

מטרות

  • יכולת בנית אסטרטגיה שיווקית
  • רכישת מיומנויות Storytelling
  • כלים לרתימת הדאטה לשירות השיווק
  • הבנת הנכסים דיגיטליים בשירות המותג
  • ידע יישומי, ממוקד ומדויק בתחום השיווק
  • רכישת כלים לגישור בין העולם הדיגיטלי לשיווק המסורתי
  • היכרות עם סוגיות מתקדמות בשיווק בעולם דיגיטלי

נושאים

  • קפסולה A – אסטרטגיה שיווקית תקשורתית
    השיווק כיוצר ערך | אסטרטגיה תקשורתית בעידן הדיגטלי | הצעת הערך האופטימלית
  • קפסולה B – התאמת השיווק לעידן דיגיטלי
    מיתוג בעידן הדיגטלי | e-commerce בשירות השיווק | טכנולוגיה בשירות השיווק וכמינוף לשיווק B2B
  • קפסולה C – תקשורת ופרסום באינטרנט
    מסע לקוח ו – Storytelling | תכנון וניהול קמפיין משולב ברשת
  • סדנת מיתוג אישי – למשתתפי כל הקפסולות

משתתפים

  • מנהלי שיווק
  • מנהלי מוצר
  • מנהלי מותג
  • מנכ"לים של חברות קטנות/בינוניות
  • אנשי שיווק שרוצים לרכוש הבנה טכנולוגית גבוהה

אמצעים

  • מפגשים עם מיטב אנשי האקדמיה והמחקר
  • מפגשים עם מומחי שיווק מהשטח
  • למידה מבוססת חקרי מקרה
  • תרגילים יישומיים
  • למידת עמיתים ושיתוף דילמות
  • חומרי קריאה משלימים

סגל קורס שיווק בעולם החדש

שאלות ותשובות קורס שיווק בעולם החדש

התכנית בנויה משלוש קפסולות ידע וסדנת מיתוג אישי. – אסטרטגיה שיווקית תקשורתית – איך לגשר בין אסטרטגית ופעילויות שיווקיות ותקשורתיות נחוצות בטווח הארוך והקצר בצורה אופטימלית, מעשית ומותאמת למציאות השיווקית בישראל ובעולם ולייצר תשתית לנושאים שיוצגו בשתי הקפסולות הבאות. התאמת השיווק לעידן הדיגיטלי – מיתוג והתאמתו לתקופה ולאתגריה. נתעמק בנבכי הטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת ובמהלכי שיווק משבשי שוק ומותאמי מגמות מאקרו ונכיר את מגוון הכלים הטכנולוגיים המשרתים את מנהלי השיווק, הדיגיטל והפרסום ויישומם. תקשורת ופרסום באינטרנט – תכנון קמפיינים משולבים ברשת, מסעות לקוח ו STORYTELLING.

עולם השיווק וכליו משתנים חדשות לבקרים, אך הבנת המוצר, הלקוח, הקהל והמסר המרכזי עומדים כל העת במרכז השיווק. מנהלי ומנהלות שיווק צריכים להיות עם יד על הדופק ולהתעדכן כל הזמן באמצעים העומדים לרשותם בכדי לדעת כיצד לשווק ולטרגט את הקהל הרלוונטי במגוון הערוצים – רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, פודקאסטים, משפיענים ועוד

מנהלי ומנהלות שיווק כיום זקוקים לארגז כלים עדכני אשר נוגע במגוון עולמות. הם/הן צריכים להיות בעלי הבנה טכנולוגית, אסטרטגית ועסקית ולדעת כיצד להשתמש בכלים הקיימים והחדשים ביותר בתחום באופן שיאפשר לארגון לגדול ולצמוח בעידן הנוכחי. תכנית שיווק בעולם החדש נותנת מענה יישומי, ממוקד ומדויק לצרכי ידע ומיומנויות אלו.

שיווק דיגטלי כיום הוא חלק אינטגרלי ומרכזי בבנית אסטרטגיה שיווקית לכל עסק/חברה או ארגון. בימינו רוב השיווק מתנהל בדיגיטל ולכן כל מנהל.ת שיווק חייבים לבנות אסטרטגיה אשר בנויה משילוב של מספר פלטפורמות ואמצעים דיגטלים אשר מתנקזים למשפך אחד שמטרתו עונה על צרכי הארגון (הגדלת מכירות, לידים, מודעות ועוד)

הקורס מיועד למנהלי ומנהלות שיווק , מוצר ומותג, מנכ"לים.ות של חסרות קטנות/בינוניות ואנשי שיווק שרוצים להתקדם לשלב הבא. מוזמנים.ות למלא פרטים ונשמח לבדוק יחדיו את התאמתכם לקורס.


המלצות על קורס שיווק בעולם החדש

רמת הארגון , השירות והיחס למשתתפים בקורס הינם ברמה גבוהה מאוד. קורס השיווק מועבר ברמה מקצועית גבוהה והוא עשיר בתכנים מרתקים ומגוונים ונוגע בתחומים רבים בעולם השיווק.- ארוחת טעימות של ידע בעולם השיווק... היה איזון נכון בין תכנים אקדמיים לבין הרצאות של אנשי מקצוע מהשטח. לסיכום , הקורס אפשר לי להרחיב את הידע המקצועי ולהרחיב אופקים בתחום השיווק
איתן חדד, מנהל לקוחות אסטרטגיים - מחלקת שיווק, דפוס בארי
קורס שיווק בעולם החדש היה מרתק ומעשי מאוד. כמנהלת שיווק בעלת ניסיון רב הקורס היה מאיר עיניים, חידש לי דברים והיה משולב בהרבה מקרי בוחן מהתקופה האחרונה.
דורית קורי מליאץ, מנהלת שיווק, מדיסון פארמה
קורס שיווק בעולם החדש כלל תכנים רבים ומגוונים מדיסיפלינות שונות מרביתם היו מאד רלונטיים ומעניינים עבורי, העשירו את הבנתי בתחום ותרמו לי גם בתובנות חדשות המרצים היו מאד מקצועיים הן בתכנים שהעבירו והן בדרך ההצגה
אילת יעקב, סמנכ"לית עיצוב, דלתא גליל תעשיות בע"מ
קורס ניהול השיווק הינו יחודי, מעניין ומרתק. מאפשר הכרות ולימוד מפי מנהלי שיווק בכירים בחברות המשפיעות במשק, מרכז את עיקרי הנושאים באופן יחודי
שרון שוורץ, מנהל שיווק, רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ
קיבלתי המון מידע מועיל על שיווק, פרסום, שיווק דיגיטלי, שימור לקוחות, והרבה נושאים שחשובים לי בעסק שלי ובחיים בכלל
כפיר לוי, שותף עסקי, קיימא ביו אגריטק
קורס שיווק של להב נתן לי בעיקר כלים פרקטיים בניהול השיווק במסגרת הארגון. מעבר לרקע התיאורטי, הכלים המעשיים הנרכשים בקורס מעניקים יתרון אדיר על פני זירות אחרות ולימודים אחרים. הקורס סייע לי בהתמודדות טובה יותר עם אתגרים שיווקיים, והנושאים שנלמדו, הן בשיווק, הן בתמחור והן בפרסום מלווים אותי בכל תפקידי מאז ועד היום כמנכ"ל משרד פרסום
גיא קלנר, מנכ"ל, משרד פרסום ענבר-מרחב-שקד
התכנית תרמה לי רבות והקנתה לי כלים מעשיים שחיברו בין החלק התיאורטי והחלק הפרקטי-ניהולי. לא פחות חשוב היה נושא הנטוורקינג עם קולגות. מהיכרותי רבת השנים עם תחום פיתוח והכשרת המנהלים בישראל ועם חברות בתחום, להב היא החברה הטובה ביותר בנושאים אלו ולא בכדי בחרתי ללמוד בלהב
יגאל בן זקרי, סמנכ“ל תקשורת תאגידית, חברת נמל אשדוד