שלושת השלבים בבניית חברת B2B מצליחה
איך מפתחים מוצר עם זיקה ישירה לבעיותיו של הלקוח?
עוסק בסיוע לחברות B2B ישראליות להגדיל את המכירות שלהן בשווקים זרים ע"י שיפור איכות החלטות השיווק, הפיתוח העסקי והמכירות.
ביצע פרויקטים בעשרות חברות בהן הטמיע פרקטיקות ומתודולוגיות מתקדמות שסייעו להן לשפר ביצועים.
ההטמעה מתבצעת בשילוב של יעוץ והדרכת פיתוח מנהלים.
מיכאל מלמד בפקולטה לניהול זה עשרים שנה ומוביל שם שני נושאים, שיווק בינלאומי ושיווק B2B.
מיכאל כותב בלוג מצליח אותו קוראים מאות מנהלים מדי שבוע.