טרנספורמציה וחדשנות ניהולית בעידן הקורונה
מהם 5 המרכיבים עליהם מבוססת הטרנספורמציה הדיגיטלית?
מייסד ומנכ"ל The Brand. עוסק בתחום הדיגיטל כבר יותר מעשור ומשמש כיועץ ומנהל קמפיינים לארגונים גדולים במגזר הפרטי והעסקי בארץ ובעולם.
בין לקוחותיו בנק הפועלים, קרן ההשקעות פעילים, המכון הישראלי לדמוקרטיה, ברלינגטון אינגליש, חברת התרופות נובארטיס, משרד המשפטים, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, חברת האופנה גליתה, מכון התקנים, חברת שיווק האלכוהול "הכרם" ועוד.
מלמד בשורה של אוניברסיטאות ומכללות וביניהם גם אוניברסיטת תל-אביב, האוניברסיטה העברית והקריה האקדמית אונו.