שיווק בעולם החדש
הטרנספורמציה הדיגיטלית וטכנולוגיות המידע הפכו את עולם השיווק על פיו. חברות רבות עדיין מתבססות על מודלים של העולם הישן בעוד...
מנכ"לית BBR Saatchi & Saatchi
שימשה כמנהלת חטיבת המשקאות בחברה המרכזית למשקאות, בה מילאה מספר תפקידים ב-15 השנים האחרונות.
לפני כן שימשה כסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל והייתה חתומה בין היתר על מהלכים כמו השקת "קוקה-קולה וואו טור" – מהלך המחבר תרומה לקהילה של בני נוער עם עמותות שונות. עבור מהלך זה גם נבחרה ב 2018 כאשת השיווק של החודש של איגוד השיווק.