שירות לקוחות בעידן הדיגיטלי : נשים, גברים או בוטים?
האם לקוחות גברים ונשים מעדיפים/ות ומרוצים/ות יותר מחוויית שירות שהתקבלה מנותן/ת שירות גבר לעומת אשה, אנושי/ת לעומת בוט?
חברת סגל בפקולטה לניהול ע״ש קולר באוניברסיטת תל אביב. בעלת תואר דוקטור מבית הספר למינהל עסקים באוניברסיטה העברית.
עשתה פוסט-דוקטורט בבית הספר למינהל עסקים ב-University Stanford בארה״ב,
הייתה חוקרת אורחת בבית הספר למינהל עסקים ב-University Berkeley בארה״ב
מעבדת המחקר שלה עוסקת בהתנהגות צרכנים תוך התמקדות בהתנהגות פרו-חברתית בערוצים הדיגיטליים