פתח תפריט נגישות

ראש ביה"ס לשיווק ודיגיטל בפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו , מרצה באוניברסיטה העברית בירושלים , ומנהלת אקדמית בלהב.

בעלת ניסיון רב בבנית תכניות פיתוח והדרכה ומעורבת באופן רציף בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל, בשיפוט בתחרויות אשר נועדו לקדם את הסטנדרט המקצועי בתעשייה ובהשתתפות בכנסים מקצועיים.

מעורבת בהובלת כנסים, פאנלים ודיונים בתחומי הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית.. מחקרה עוסק בתחומי התקשורת , השכנוע ושינוי העמדות והקשב החזותי הרלבנטי לשיפור הבולטות במרחב הדיגיטלי.

היתה דירקטורית ויו"ר וועדת הרדיו ברשות השנייה לטלוויזיה ורדיו וכיהנה כחברה בוועדת הטלוויזיה, ועדת מחקר ורב תרבותיות, ועדה לאיתור דירקטורים בחברת החדשות, ועדה לבדיקת נאותות ייצוג מיעוטים ובוועדה לבדיקת נאותות ייצוג הנשים בתקשורת. לפני כן כיהנה  כיו"ר ועדת מחקר ורב-תרבותיות ברשות השנייה, ונציגת הדירקטוריון בקרן המעניקה מלגות לחוקרים צעירים בתחומי התקשורת.

לשעבר, סמנכ״ל לתכנון אסטרטגי ומדיה במשרד הפרסום שמלוק רבן גולני , ולפני כן , מנהלת מחלקת המחקר והאסטרטגיה בפרסום jwt .

בעלת דוקטורט מהפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת תל אביב, ופוסט דוקטורט מבית הספר למנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

מנהלת אקדמית בקורס שיווק בעולם החדש


ד"ר מיכל שפירא מרצה בתכניות

  • קפסולות לבחירה

    שיווק ופרסום בעולם החדש

    הטרנספורמציה הדיגיטלית וטכנולוגיות המידע הפכו את עולם השיווק על פיו. חברות רבות עדיין מתבססות על מודלים של העולם הישן בעוד...

    ימי א׳ 16:00-20:15
    9 מפגשים