שיווק בעולם החדש
הבינה המלאכותית משנה את עולם העסקים, את עולם השיווק ואת הדרך שבה צרכנים צורכים מותגים. מאז ומתמיד היה השיווק הכוח...
מנהל את ההתמחות באסטרטגיה, חדשנות ויזמות בתואר MBA בקריה האקדמית אונו.
בעל ניסיון עשיר ומגוון בתחומי הניהול והייעוץ במשך למעלה מ-30 שנים בארגונים מגוונים בסקטור הפרטי, הציבורי, הממשלתי והבטחוני, כולל ניסיון בתפקידי ניהול ופיקוד.
תחומי ההוראה והניסיון העסקי והייעוצי שלו, הם בעיצוב תהליכים אסטרטגיים וניהול אפקטיבי של שינוי ארגוני והוא מלמד נושאים אלה במוסדות אקדמים ובתוכניות ניהול רבות.
בשנת 2021 השיק את ספרו 'לזוז כיסא – ארגונים שלא משתנים נכחדים', שזכה להצלחה גדולה.
בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית מאונ' בר -אילן, תואר שני נוסף במנע"ס למנהלים מאוניברסיטת תל-אביב (EMBA). תואר Ph.D. בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן במסגרתו חקר כיצד מגיבים א.נשים לשינוי ארגוני.