ד"ר מיכל שפירא

ד"ר מיכל שפירא

ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית  בקריה האקדמית קריית אונו ומרצה בבית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית . דירקטורית ו יו"ר ועדת מחקר ורב תרבותיות במועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. סיימה  דוקטורט (PhD) בפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת תל אביב ופוסט דוקטורט בפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים. יועצת שיווקית בתחומי האסטרטגיה, הפרסום, המיתוג ומחקרי השוק. מחקרה עוסק בתחום הקשב הסלקטיבי. בעלת ניסיון עשיר בענף הפרסום, בטיפול במותגים מובילים בארץ ובעולם. בעבר הייתה מנהלת מחלקת מחקר ותכנון אסטרטגי וסמנכ"ל אסטרטגיה במשרדי פרסום מובילים.