ד"ר לירז לסרי

ד"ר לירז לסרי

מנהלת אקדמית של תכנית שיווק דיגיטלי למנהלים

בעלת דוקטורט בשיווק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. מתמחה בטרנדים, יצירת והפצת חדשנות בעידן החברתי-דיגיטלי, מיתוג, צרכנים והשפעות חברתיות. מרצה בתכניות ה-MBA ובתכניות המנהלים הישראליות והבינ"ל באוניברסיטת תל-אביב ומנהלת אקדמית של קורסי מנהלים בלהב. שופטת מומחית בתחרות "מוצר השנה". לשעבר מנהלת אקדמית שותפה של תכנית ה-MBA הבינ"ל של אוניברסיטת תל-אביב (SOFAER IMBA). מלמדת מספר קורסי שיווק מתקדמים, בין הנושאים: טרנדים חדשנות והשפעות חברתיות, מיתוג וניהול מותגים, התנהגות צרכנים וניהול השיווק. מעבירה הרצאות וסדנאות בנושאי שיווק וחדשנות בחברות ישראליות ובינלאומיות, הן בעברית והן באנגלית. ניסיונה המקצועי כולל מספר שנים של ייעוץ אסטרטגי בחברת ייעוץ ישראלית מובילה. כיועצת אסטרטגית שיווקית וחברת צוות בכירה, התמחתה בתחומי התנהגות הצרכנים, מחקר צרכנים ואסטרטגיה שיווקית. בנוסף, פיתחה, בנתה והובילה את התמחות החברה בתחום האסטרטגיה לצעירים, עבור פרויקטים ישראליים ובינלאומיים. לקוחות עיקריים כללו מנהלים בכירים בחברות ישראליות ובינ"ל מובילות ממגוון תחומים, כולל סלולר, מזון, משקאות, יין, קמעונאות ועוד. כמו כן זכתה לעבוד מספר שנים גם עם איש העסקים ליאון רקנאטי ופרופ' יעקב קופ על עמותה פילנתרופית נפלאה שמטרתה לקדם יזמות חברתית במערכות החינוך והרווחה.

מרצה בתכניות: 

רשימת מאמרים: 

תוכן נוסף: 

מן העיתונות:

איך טרנד נולד: מי ממציא אותו והאם גם אתה יכול / שירה קדרי עובדיה, פורסם ב-nrg ב-12.09.2014