פתח תפריט נגישות
למה אנחנו משווים מחירים לאחר הקנייה ולא לפניה? | פרופ' יניב שני

ד"ר יניב שני, מנהל אקדמי של קורס רציונליות ואמוציונליות בקבלת החלטות מסביר שהצרכן הישראלי מחפש את האינפורמציה ומשווה מחירים לאחר הרכישה כדי לדעת אם "אכל אותה" בעסקה שביצע. ראיון בתכנית 'סוגרים חשבון', ערוץ 23.


למה הצרכן הישראלי משווה מחירים לאחר הרכישה?

המאמר נכתב על ידי פרופ' יניב שני

חבר סגל בכיר בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. מרצה בכיר וחוקר בתחום תהליכי קבלת החלטות.


מאמרים מאת פרופ' יניב שני