המלצות בוגרים על תכנית שיווק דיגיטלי למנהלים

מורן אלטרמן רוזנבאום, קופירייטרית, פינק היפו קריאייטיב, פברואר 2014:
"מכלול אקלקטי ומרענן של מרצים מובילי דעת ומומחים בתחום. קורס מעניין שנותן כלים למנהלי שיווק, בעלי עסקים, אנשי דיגיטל ובכלל"

סטיב שומכר, מנכ"ל כלכליסט, אפריל 2013:
"הקורס "פתח" אצלי את הראש לחשיבה ולהתאמה לפעילות השוטפת ולהבנה טובה יותר של הפעילות בתחום, הן בשוק המקומי והן בבינלאומי"

גיל חפר, מנהל חטיבה עסקית בביפר, אפריל 2013:
"התכנית מספקת מידע מקיף וממצה בתחום השיווק בערוצי הדיגיטל וברשתות החברתיות עבור מנהלים בכירים בכל ארגון עסקי. התכנית בנויה על איזון נכון ושילוב מושכל בין הנושאים התאורטיים והיישום הפרקטי של הדברים"

עדי פרי, מנהלת שיווק R2M, אפריל 2013:
"קורס מעניין, נתן המון כלים תיאורטיים וללא ספק נתן אופק חדש"

אבי קורש, מנכ"ל גולד פארק ייזום והשקעות, אפריל 2013:
"תכנית טובה שמתאימה את התכנים לעולם החדש. היה לי מחסור וצורך בידע בכל נושא השיווק במדיה חברתית, מבחינתי הקורס ענה על הצורך והמחסור"

גלי שחר, דירקטורית תפעול באמדוקס, אפריל 2013:
"הקורס בהחלט הפתיע אותי ברמת העדכניות שלו, בדוגמאות הרלוונטיות מהשטח ובסגל מרצים משובח שכולל את גדולי המבינים בתחום בישראל. למדתי המון וקיבלתי כלים רבים ותובנות רבות ליישום אישי ועסקי"