פתח תפריט נגישות

מנכ״ל ויו"ר הקבוצה של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

תחת ניהולו הפך באומן בר ריבנאי לסמן הימני של משרדי הפרסום בישראל בכל הקשור לטרנספורמציה דיגיטלית.

היה מהראשונים להציג מהלכי קריאטיב אינטגרטיביים תוך שילוב אופטימלי של פלטפורמות דיגיטאליות ומסורתיות.

בעברו כיהן במספר תפקידים בכירים, ביניהם; סמנכ"ל השיווק של הוט, סמנכ"ל השיווק של סלקום ומנכ"ל רשת בורגר ראנץ', נבחר על ידי מגזין פורבס ישראל כאחד המנהלים המצליחים והמוערכים במשק הישראלי.