קורס ניהול השיווק

מועד פתיחת הקורס: פברואר 2019
12 מפגשים
72 שעות ​אקדמיות

ניהול אקדמי: 

ניהול מקצועי: שירה ליפשיץ

פיתוח חשיבה שיווקית אסטרטגית ויישומה בארגון בעידן של שינויים מהותיים בעולם הטכנולוגי, בהתפתחויות הגלובליות, באופי התחרות, בהתנהגות הצרכנים ובאמצעי התקשורת.

העולם השיווקי עובר טלטלה כתוצאה ממספר התפתחויות- התגברות התחרות לאור הגלובליזציה וזאת לצד הרחבת ההזדמנויות העסקיות; התפתחות מתמדת של עולם הדיגיטל המשפיעה על התקשורת עם הצרכנים ואופי הפעילות השיווקית; זמינות המידע בערוצי התקשורת השונים המשפיעה על הצרכנים שהופכים מתוחכמים ואקטיביים יותר וחדשנות טכנולוגית המשנה תדיר את היצע המוצרים והשירותים וכן את אלטרנטיבות הייצור .

הסוד להצלחה בתנאים הללו נעוץ בהבנה מעמיקה של מכלול התהליכים והמגמות, יכולת התאמה ארגונית ותגובה מהירה לשינויים ולפעילות מתחרים, תוך ניצול הזדמנויות ופיתוח חדשני של מוצרים ושירותים.

תכנית ניהול השיווק עוסקת בכל הנושאים המרכזיים בניהול שיווק, החל משלב איסוף המידע ההכרחי לקבלת ההחלטות ועד לשלב תרגום ההחלטות לעשייה שיווקית בפועל ובחינת האפקטיביות. התכנית כוללת 12 מפגשים, כאשר כל מפגש מוקדש לנושא מרכזי בעולם השיווק. המפגשים מורכבים מסקירת המודלים, המונחים והסוגיות העדכניים ביותר מהאקדמיה בשילוב מרצה מהתעשייה שידון בחקר מקרה רלוונטי.

For information in English click here

קהל היעד

מנהלי ואנשי שיווק, מנהלי מכירות, מנכ"לים ובעלי חברות, וכן מנהלים אחרים מהארגון, כגון מנהלי רכש, סחר, מו"פ וכו' המבקשים להכיר, להעמיק ולעדכן את הידע של ניהול השיווק על כל היבטיו. 

מטרות התכנית

​▪ הבנה של תפקיד ניהול השיווק האסטרטגי בארגון - מה הוא כולל, חשיבותו וההבדל ממכירות.
▪ רכישת ידע עדכני, על כל ההיבטים המהותיים, לקבלת החלטות שיווקיות אפקטיביות, הבנה של השינויים בעולם (עולם דיגיטלי, מעבר למכירות באינטרנט, צרכני דור ה- Z) והשפעתם על הארגון. 
▪ רכישת כלים לפיתוח מודעות שיווקית - מהן השאלות שחשוב לשאול לפני שמקבלים החלטה שיווקית, איך החלטות שיווקיות משפיעות על היבטים שונים של הארגון (פיתוח, ייצור, הפצה, המחרה וכד') וכן מה הקשר בין החלטות שיווקיות ובן ה-Bottom-line  של החברה.

נושאי לימוד מרכזיים

הסביבה השיווקית ▪ מנהיגות בשיווק ▪ פילוח ובחירת שוק מטרה ▪ מיצוב ▪ מיתוג ▪ יצירתיות וחדשנות ▪ הפצה מקומית ושיווק בינלאומי ▪ המחרה שיווקית ▪ שיווק מוצרים ושירותים חדשים ▪ ניהול השירות ▪ תקשורת שיווקית בעידן הדיגיטלי ▪ מחקרי שיווק ▪ מאסטרטגיה שיווקית לתכנית שיווק ▪ שיווק לעסקים קטנים ובינוניים ועוד.

מרצי התכנית

פרופ' יחיאל זיו

פרופ' יחיאל זיו
קורס ניהול השיווק
לפרופ' זיו תארים בהנדסה מהטכניון בחיפה ובמנהל עסקים מאוניברסיטת ניו יורק. הוא היה במשך שנים רבות חבר סגל בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, שמש כראש...

שירה ליפשיץ

שירה ליפשיץ
קורס ניהול השיווק
מנהלת מקצועית של תכנית ניהול השיווק שירה ליפשיץ, מנהלת שיווק בקונצרן תנובה, עוסקת כעשור בתחום השיווק והמיתוג. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול...

ד"ר יעל זיו

ד"ר יעל זיו
מיומנויות ייעוץ ארגוני ליועצי פנים
ליעל זיו דוקטורט מאוניברסיטת בוסטון משנת 1982. מרצה בתכנית מב"ע למנהלים בפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל-אביב ובתכניות למנהלים בלהב. משנת 2003 ד"ר זיו...

ד"ר טל מופקדי

ד"ר טל מופקדי
קורס ניהול השיווק
קורס ניתוח דוחות כספיים והערכת שווי חברות
קורס ניהול פיננסי
שותף מייסד בחברת נומריקס, המתמחה בייעוץ כלכלי ותמחירי, המובילה פרויקט לקביעת מחירים תחרותיים במשק הישראלי עבור משרד האוצר. ד"ר מופקדי הינו בעל PhD...

מיכאל גלי

מיכאל גלי
קורס ניהול השיווק
קורס ניהול אסטרטגי
קורס ניהול תרבות ואמנות
עוסק בסיוע לחברות B2B ישראליות להגדיל את המכירות שלהן בשווקים זרים ע"י שיפור איכות החלטות השיווק, הפיתוח העסקי והמכירות. מיכאל ביצע בעשרים השנים...

פרדריק בלסן

פרדריק בלסן
שיווק דיגיטלי למנהלים
קורס ניהול השיווק
קורס ניהול תרבות ואמנות
איש קריאטיב ואסטרטגיה, מעל עשור בתחום הפרסום עם ניסיון בפיתוח אסטרטגיות שיווק, מיתוג, פרסום, שיווק דיגיטלי, שיווק במדיה חברתית ופיתוח כלי שיווק...

יובל גדרון

יובל גדרון
קורס ניהול השיווק
בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) ותואר שני במנהל עסקים (MBA), שימש בתפקידים בכירים בתחום השיווק והמכירות בחברות מובילות במשק.משמש כיום כיועץ עסקי המתמחה...

ד"ר נדב גולדשמיט

קורס ניהול השיווק
מומחה לניהול השירות וחווית לקוחות ומרצה במרכז ללימודים אקדמיים, מעביר סדנאות למנהלים שמסייעות במקסום הפוטנציאל הקיים בעובדים ובלקוחות. "ניהול משתקף"...

ד"ר איל מעוז

קורס ניהול השיווק
בעל תואר שלישי מאוניברסיטת Northwestern, שיקגו. בעבר שימש ראש התכניות לתואר שני (MBA) למנהלים באוניברסיטה העברית בירושלים ובקריה האקדמית אונו. עוסק...

המלצות בוגרים

רינת שגיא, מנהלת שיווק, הנדסאים באריאל, בוגרת מחזור פברואר 2016:
"התכנים שניתנו בקורס היו מעניינים ומעשירים. אהבתי מאוד את הרצאות ה'שטח' דוגמת ההרצאה של שי חגואל ושל רוב כהן. השירותיות של הצוות היתה מעל ומעבר. כל הכבוד! ככה עובדים!"

כפיר לוי, שותף עסקי, קיימא ביו אגריטק, בוגר מחזור פברואר 2016:
"קיבלתי המון מידע מועיל על שיווק, פרסום, שיווק דיגיטלי, שימור לקוחות, והרבה נושאים שחשובים לי בעסק שלי ובחיים בכלל"

שני שגב, מנהלת UX, אוטודסק, בוגרת מחזור אפריל 2015:
"אני עומדת בפני פתיחת עסק ובאתי כדי לקבל ידע בסיסי בשיווק. אני הופתעתי לטובה מהרמה, הארגון, התכנים והרצינות של כל מי שהיה מעורב. אני מרגישה שאני קיבלתי את מה שרציתי ושיש לי את הידע והכלים הבסיסיים בשביל להתחיל. תודה רבה!"

אבי ג'אן, מנהל מחלקת שיווק, מתקני פסגות, בוגר מחזור ינואר 2015:
"התוכן רלוונטי ומעניין. עושה סדר בתהליכי העבודה היומיומיים ונותן כלים טובים להתמודד עם האתגרים במקום העבודה. נותן גירוי לחשיבה יצירתית"

אבי סעדה, מנהל לוגיסטיקה, גטר גרופ, בוגר מחזור ינואר 2015:
"השילוב של אקדמיה ושטח היה מוצלח. הרחבתי אופקים גם בנושא שיווק בכלל וגם בנושא שיווק לוגיסטי בפרט"

לקריאת המלצות נוספות

מידע והרשמה

מאמרים מומלצים: 

מידע נוסף: 

קורס ניהול השיווק הינו קורס ייחודי למנהלים המתמקד באספקטים השונים של ניהול השיווק תוך שימת דגש על תקשורת שיווקית ואסטרטגיה שיווקית. הקורס יעסוק במגוון תכנים לרבות מחקר שוק כבסיס לקבלת החלטות, התנהגות צרכנים, פילוח שוק, ניהול מערך מכירות, ניהול קשרי לקוחות, שיווק באינטרנט, תכנון ומחקר מדיה, הכנת תכנית שיווק ועוד.
בסיום הלימודים תוענק תעודה מטעם להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א. * בכפוף להשתתפות ב-80% מהמפגשים.

תוכניות נוספות שעשויות לעניין אותך: