קורס ניהול השיווק

מועד פתיחת הקורס: פברואר 2018​
12 מפגשים
16:00-20:00
50 שעות ​אקדמיות

ניהול אקדמי: 

ניהול מקצועי: שירה ליפשיץ

פיתוח חשיבה שיווקית אסטרטגית ויישומה בארגון, בעידן של תחרות גלובלית, צרכנות "ביקורתית", השפעות דיגיטליות וערוצי מכירה חדשים ​

השוק המודרני מאופיין במצב של תחרות גוברת.  
אנו מתחרים על הצרכן: על תשומת הלב שלו, על הרצונות והצרכים שלו, על הכיס שלו ועל ההמלצות שלו. בשנים האחרונות, הפך הצרכן למתוחכם יותר ודרישותיו השתנו. במקביל, השתנתה גם התחרות וכעת היא בכל מקום- חוצה גבולות גאוגרפיים, גבולות של זמן וגבולות של תקציב. התוצאה- שינויים בקצב גובר, לצד חוסר וודאות.
סוד ההצלחה במצב זה טמון ביכולתו של הארגון להבין ולחזות מגמות בתעשיה, מהלכי מתחרים, תגובות ורצונות של הצרכנים ולדעת להגיב נכון ובמהירות, במטרה לספק ללקוחות ערך רב יותר מהמתחרים- ולספק אותו לאורך זמן. 

תכנית ניהול השיווק עוסקת בכל הנושאים המרכזיים בניהול שיווק, החל משלב איסוף המידע ההכרחי לקבלת ההחלטות ועד לשלב תרגום ההחלטות לעשייה שיווקית בפועל ובחינת האפקטיביות. התכנית כוללת 12 מפגשים, כאשר כל מפגש מוקדש לנושא מרכזי בעולם השיווק. המפגשים מורכבים משעתיים אקדמיות של סקירת המודלים, המונחים והסוגיות העדכניים ביותר בנושא ושעה שלישית של מפגש עם מרצה מהתעשייה שידון בקייס רלוונטי.

For information in English click here

קהל היעד

מנהלי ואנשי שיווק, מנהלי מכירות, מנכ"לים ובעלי חברות, וכן מנהלים אחרים מהארגון, כגון מנהלי רכש, סחר, מו"פ וכו' המבקשים להכיר, להעמיק ולעדכן את הידע של ניהול השיווק על כל היבטיו.

מטרות התכנית

​▪ הבנה של תפקיד ניהול השיווק האסטרטגי בארגון - מה הוא כולל, חשיבותו וההבדל ממכירות.
▪ רכישת ידע עדכני, על כל ההיבטים המהותיים, לקבלת החלטות שיווקיות אפקטיביות, הבנה של השינויים בעולם (עולם דיגיטלי, מעבר למכירות באינטרנט, צרכני דור ה- Z) והשפעתם על הארגון. 
▪ רכישת כלים לפיתוח מודעות שיווקית - מהן השאלות שחשוב לשאול לפני שמקבלים החלטה שיווקית, איך החלטות שיווקיות משפיעות על היבטים שונים של הארגון (פיתוח, ייצור, הפצה, המחרה וכד') וכן מה הקשר בין החלטות שיווקיות ובן ה-Bottom-line  של החברה.

נושאי לימוד מרכזיים

הסביבה השיווקית ▪ התחרות ▪ קשרי לקוחות ▪ הצרכן של 2016 ▪ פילוח שוק מטרה ▪ מיצוב ▪ מיתוג ▪ יצירתיות וחדשנות ▪ ערוצי הפצה ▪ המחרה שיווקית ▪ תקשורת שיווקית בעידן הדיגיטלי ▪ ניהול מכירות ▪ שיווק לעסקים קטנים ובינוניים ועוד

מרצי התכנית

ד"ר דנית עין-גר

דנית עין-גר
קורס ניהול השיווק
מנהלת אקדמית של תכנית ניהול השיווק חברת סגל בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב ומרצה אורחת באוניברסיטת ברקלי. בעלת PhD בשיווק מהאוניברסיטה העברית, את...

שירה ליפשיץ

שירה ליפשיץ
קורס ניהול השיווק
מנהלת מקצועית של תכנית ניהול השיווק שירה ליפשיץ, מנהלת שיווק בקונצרן תנובה, עוסקת כעשור בתחום השיווק והמיתוג. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול...

ד"ר עירית ניצן

ד"ר עירית ניצן
קורס ניהול השיווק
חברת סגל בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, בהתמחות בשיווק. היא בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשיה (BSc), תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק (MBA)...

ד"ר לירז לסרי

ד"ר לירז לסרי
שיווק דיגיטלי למנהלים
קורס ניהול השיווק
מנהלת אקדמית של תכנית שיווק דיגיטלי למנהלים בעלת דוקטורט בשיווק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. מתמחה בטרנדים, יצירת והפצת חדשנות בעידן החברתי-...

ד"ר טל מופקדי

ד"ר טל מופקדי
קורס ניהול השיווק
קורס ניתוח דוחות כספיים והערכת שווי חברות
קורס ניהול פיננסי
שותף מייסד בחברת נומריקס, המתמחה בייעוץ כלכלי ותמחירי, המובילה פרויקט לקביעת מחירים תחרותיים במשק הישראלי עבור משרד האוצר. ד"ר מופקדי הינו בעל PhD...

מיכאל גלי

מיכאל גלי
קורס ניהול השיווק
קורס ניהול אסטרטגי
קורס ניהול תרבות ואמנות
עוסק בסיוע לחברות B2B ישראליות להגדיל את המכירות שלהן בשווקים זרים ע"י שיפור איכות החלטות השיווק, הפיתוח העסקי והמכירות. מיכאל ביצע בעשרים השנים...

פרדריק בלסן

פרדריק בלסן
שיווק דיגיטלי למנהלים
קורס ניהול השיווק
קורס ניהול תרבות ואמנות
איש קריאטיב ואסטרטגיה, מעל עשור בתחום הפרסום עם ניסיון בפיתוח אסטרטגיות שיווק, מיתוג, פרסום, שיווק דיגיטלי, שיווק במדיה חברתית ופיתוח כלי שיווק...

המלצות בוגרים

רינת שגיא, מנהלת שיווק, הנדסאים באריאל, בוגרת מחזור פברואר 2016:
"התכנים שניתנו בקורס היו מעניינים ומעשירים. אהבתי מאוד את הרצאות ה'שטח' דוגמת ההרצאה של שי חגואל ושל רוב כהן. השירותיות של הצוות היתה מעל ומעבר. כל הכבוד! ככה עובדים!"

כפיר לוי, שותף עסקי, קיימא ביו אגריטק, בוגר מחזור פברואר 2016:
"קיבלתי המון מידע מועיל על שיווק, פרסום, שיווק דיגיטלי, שימור לקוחות, והרבה נושאים שחשובים לי בעסק שלי ובחיים בכלל"

שני שגב, מנהלת UX, אוטודסק, בוגרת מחזור אפריל 2015:
"אני עומדת בפני פתיחת עסק ובאתי כדי לקבל ידע בסיסי בשיווק. אני הופתעתי לטובה מהרמה, הארגון, התכנים והרצינות של כל מי שהיה מעורב. אני מרגישה שאני קיבלתי את מה שרציתי ושיש לי את הידע והכלים הבסיסיים בשביל להתחיל. תודה רבה!"

אבי ג'אן, מנהל מחלקת שיווק, מתקני פסגות, בוגר מחזור ינואר 2015:
"התוכן רלוונטי ומעניין. עושה סדר בתהליכי העבודה היומיומיים ונותן כלים טובים להתמודד עם האתגרים במקום העבודה. נותן גירוי לחשיבה יצירתית"

אבי סעדה, מנהל לוגיסטיקה, גטר גרופ, בוגר מחזור ינואר 2015:
"השילוב של אקדמיה ושטח היה מוצלח. הרחבתי אופקים גם בנושא שיווק בכלל וגם בנושא שיווק לוגיסטי בפרט"

לקריאת המלצות נוספות

מידע והרשמה

מאמרים מומלצים: 

מידע נוסף: 

קורס ניהול השיווק הינו קורס ייחודי למנהלים המתמקד באספקטים השונים של ניהול השיווק תוך שימת דגש על תקשורת שיווקית ואסטרטגיה שיווקית. הקורס יעסוק במגוון תכנים לרבות מחקר שוק כבסיס לקבלת החלטות, התנהגות צרכנים, פילוח שוק, ניהול מערך מכירות, ניהול קשרי לקוחות, שיווק באינטרנט, תכנון ומחקר מדיה, הכנת תכנית שיווק ועוד.
בסיום הלימודים תוענק תעודה מטעם להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א. * בכפוף להשתתפות ב-80% מהמפגשים.

תוכניות נוספות שעשויות לעניין אותך: