קורס שיווק אסטרטגי

ניהול אקדמי: 

ניהול מקצועי: מירב ספקטורובסקי ששון

 

ידע וכלים לשיווק וצמיחה בעידן הדיגיטלי 

הטרנספורמציה הדיגיטלית וטכנולוגיות המידע הפכו את עולם השיווק על פיו.
חברות רבות עדיין מתבססות על מודלים של העולם הישן בעוד המציאות השיווקית ממציאה את עצמה מחדש ומשתמשת בדאטה וגישות אנליטיות כדי להבין לקוחות ולבנות מסע לקוח המותאם למציאות של המאה ה-21.

האם אבד הכלח על אסטרטגיות שיווק מסורתיות?
האם אנשי השיווק היום צריכים להיות יותר טכנולוגים מאשר אנשי אסטרטגיה ובעלי יצירתיות מתפרצת?
כדי להיות ערוכים לאתגרי השיווק בעידן הזה, התשובה היא גם וגם.
מנהל שיווק צריך להחזיק ביכולות אינטגרטיביות הכוללות הבנת שווקים, תכנון אסטרטגי, יכולות לחדש ולשבש את הקיים ולבחור את הכלים המתאימים לצרכים הייחודיים שמאתגרים אותנו ברמה היומיומית.

בתכנית זו נדון בסוגיות השונות וניתן תשובות וכלים אופרטיביים שיהפכו מנהלי שיווק למעודכנים ובעלי הבנה טכנולוגית, אסטרטגית ועסקית.
התכנית נותנת מענה יישומי, ממוקד ומדויק, לצרכי הידע של מנהלים בתחום ומעניקה כלים ברמה האישית והארגונית, כדי לאפשר לכל ארגון לשווק ולצמוח בעידן הדיגיטלי

For information in English click here

לקבלת פרטים על התכנית

מועד הקורס:30 בדצמבר 2019

10 מפגשים

ימי ב', 16:00-20:15

60 שעות אקדמיות

קהל היעד

▪ מנהלי שיווק
▪ מנהלי מוצר
▪ מנהלי מותג
▪ מנכ"לים של חברות קטנות/בינוניות
▪ אנשי שיווק שרוצים הבנה טכנולוגית גבוהה

מטרות התוכנית

▪ ידע יישומי, ממוקד ומדויק בתחום השיווק
▪ רכישת כלים לגישור בין העולם הדיגיטלי לשיווק המסורתי
▪ היכרות עם סוגיות מתקדמות בשיווק בעולם דיגיטלי
▪ מיומנויות Storytelling
▪ רתימת הדאטה לשירות השיווק
▪ בנית אסטרטגיה שיווקית
▪ הבנת הנכסים דיגיטליים בשירות המותג

נושאי לימוד מרכזיים במסגרת לימודי ניהול ושיווק

גישה אסטרטגית לשיווק בעידן המודרני ▪ שותפים אסטרטגיים ומודל תמצית השיווק ▪ המסע לדיגיטל - מארגון מסורתי לדיגיטלי ▪ טרנספורמציה דיגיטלית בשיווק ▪ מיתוג מוצרים ושירותים ▪ מדאטה לINSIGHT ויצירת אפקטיביות שיווקית  ▪ Storytelling ושיווק תוכן ▪ בניה וניהול נכסים דיגיטליים ▪ מחוויית לקוח למסע לקוח ▪ MARTECH מה זה אומר ומה נכון לארגון שלך? ▪ תמהיל הפרסום הדיגיטלי (אורגני / ממומן / אפיליאציה / פרוגרמטי) ▪ הון אנושי ומבנים ארגוניים בעידן השיווק החדש ▪ הסכנות בדיגיטל – סייבר ופרטיות -GDPR ▪ יצירתיות וחדשנות בארגונים

מרצי התכנית

ד"ר איל מעוז

ד"ר איל מעוז
קורס שיווק אסטרטגי
סגן הדיקן להוראה ותוכניות לימוד בפקולטה למנהל עסקים של הקריה האקדמית אונו. בעל תואר שלישי מאוניברסיטת Northwestern, שיקגו. בעבר שימש ראש התכניות...

פרדריק בלסן

פרדריק בלסן
קורס שיווק אסטרטגי
קורס ניהול מוסדות תרבות ואומנות
איש קריאטיב ואסטרטגיה, מעל עשור בתחום הפרסום עם ניסיון בפיתוח אסטרטגיות שיווק, מיתוג, פרסום, שיווק דיגיטלי, שיווק במדיה חברתית ופיתוח כלי שיווק...

ד"ר עמרי הרצוג

ד"ר עמרי הרצוג
קורס שיווק אסטרטגי
מומחה לחדשנות בפיתוח מוצרים חדשים ובתקשורת שיווקית, ומתמחה ב"חשיבה המצאתית שיטתית". מרצה בתכניות ה- MBA בטכניון ובמכללת אונו, ולימד בתכניות המקבילות...

המלצות בוגרים

איתן חדד, מנהל לקוחות אסטרטגיים - מחלקת שיווק, דפוס בארי:
"ראשית, רמת הארגון , השירות והיחס למשתתפים בקורס הינם ברמה גבוהה מאוד. הקורס מועבר ברמה מקצועית גבוהה והוא עשיר בתכנים מרתקים ומגוונים ונוגע בתחומים רבים בעולם השיווק.- ארוחת טעימות של ידע בעולם השיווק... היה איזון נכון בין תכנים אקדמיים לבין הרצאות של אנשי מקצוע מהשטח. לסיכום , הקורס אפשר לי להרחיב את הידע המקצועי ולהרחיב אופקים בתחום השיווק".

אילת יעקב, סמנכ"לית עיצוב, דלתא גליל תעשיות בע"מ:
"הקורס כלל תכנים רבים ומגוונים מדיסיפלינות שונות מרביתם היו מאד רלונטיים ומעניינים עבורי,  העשירו את הבנתי בתחום ותרמו לי גם בתובנות חדשות המרצים היו מאד מקצועיים הן בתכנים שהעבירו והן בדרך ההצגה".

שרון שוורץ, מנהל שיווק, רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ:
"קורס ניהול השיווק הינו יחודי, מעניין ומרתק. מאפשר הכרות ולימוד מפי מנהלי שיווק בכירים בחברות המשפיעות במשק, מרכז את עיקרי הנושאים באופן יחודי".

רינת שגיא, מנהלת שיווק, הנדסאים באריאל:
"התכנים שניתנו בקורס היו מעניינים ומעשירים. אהבתי מאוד את הרצאות ה'שטח' דוגמת ההרצאה של שי חגואל ושל רוב כהן. השירותיות של הצוות היתה מעל ומעבר. כל הכבוד! ככה עובדים!"

כפיר לוי, שותף עסקי, קיימא ביו אגריטק:
"קיבלתי המון מידע מועיל על שיווק, פרסום, שיווק דיגיטלי, שימור לקוחות, והרבה נושאים שחשובים לי בעסק שלי ובחיים בכלל"

שני שגב, מנהלת UX, אוטודסק:
"אני עומדת בפני פתיחת עסק ובאתי כדי לקבל ידע בסיסי בשיווק. אני הופתעתי לטובה מהרמה, הארגון, התכנים והרצינות של כל מי שהיה מעורב. אני מרגישה שאני קיבלתי את מה שרציתי ושיש לי את הידע והכלים הבסיסיים בשביל להתחיל. תודה רבה!"

אבי ג'אן, מנהל מחלקת שיווק, מתקני פסגות:
"התוכן רלוונטי ומעניין. עושה סדר בתהליכי העבודה היומיומיים ונותן כלים טובים להתמודד עם האתגרים במקום העבודה. נותן גירוי לחשיבה יצירתית"

אבי סעדה, מנהל לוגיסטיקה, גטר גרופ:
"השילוב של אקדמיה ושטח היה מוצלח. הרחבתי אופקים גם בנושא שיווק בכלל וגם בנושא שיווק לוגיסטי בפרט"

לקריאת המלצות נוספות

מידע והרשמה

מאמרים מומלצים: 
מידע נוסף: 

קורס ניהול השיווק הינו קורס ייחודי למנהלים המתמקד באספקטים השונים של ניהול השיווק תוך שימת דגש על תקשורת שיווקית ואסטרטגיה שיווקית. הקורס יעסוק במגוון תכנים לרבות מחקר שוק כבסיס לקבלת החלטות, התנהגות צרכנים, פילוח שוק, ניהול מערך מכירות, ניהול קשרי לקוחות, שיווק באינטרנט, תכנון ומחקר מדיה, הכנת תכנית שיווק ועוד.
בסיום הלימודים תוענק תעודה מטעם להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א. * בכפוף להשתתפות ב-80% מהמפגשים.

תוכניות נוספות שעשויות לעניין אותך: