שיווק דיגיטלי למנהלים

ניהול אקדמי: 

תאריך פתיחה: 

02/2018
קורס שיווק דיגיטלי למנהלים

For information in English click here

קורס שיווק דיגיטלי: אסטרטגיות וכלים לניהול פעילות חברתית-דיגיטלית, שיווק באינטרנט ושיווק ברשתות חברתיות

אנו חיים בעידן חברתי-דיגיטלי: החל בפייסבוק וטוויטר, דרך אפליקציות הגורפות מיליוני צרכנים (ודולרים) וכלה במהפיכות חברתיות. שם, ברשת, נמצא קהל היעד שלנו, שם מתנהל חלק משמעותי מחיינו - המקצועיים, החברתיים, והאישיים; שם הצרכן צורך מידע, מגבש דעות ועמדות, מביע אותן - ונוקט פעולה. מותגים, רעיונות, ארגונים וחברות, שרוצים להיות חלק מעולמו של הצרכן גם בעשור הבא - חייבים לקחת חלק בעידן הדיגיטלי החדש ובמדיות החברתיות. העידן החברתי-דיגיטלי החדש הוא עידן מורכב, עמוס באפשרויות וערוצים. עצמת ההשפעה מדהימה בהיקפה ובקצבה ועדיין לא מובנת במלואה. נושאים אלה רלוונטיים כמובן לא רק למוצרי צריכה, כי אם למגוון רחב של תחומים, גופים וחברות - שכן גם בעלי רעיונות, טכנולוגיות, שירותים, התנהגויות ושינויים חברתיים נדרשים לפעול במציאות החדשה והמורכבת. 

מטרת התכנית הינה "לעשות סדר" בתוך שפע האפשרויות החדשות ולהעניק עקרונות וכלים מרכזיים למנהלים בבניית אסטרטגיה לנוכחות ופעילות חברתית-דיגיטלית בעידן החדש, כל זאת תוך שילוב בין הרצאות של מיטב העוסקים בתחום - במחקר ובפועל וסדנאות שיאפשרו קבלת תובנות ספציפיות וייעודיות לעסק שלכם.

 

קורסים נוספים שעשויים לעניין אותך

מידע והרשמה

קהל היעד

מנהלים בכירים מכל התחומים, מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק

מועדי פתיחה

פברואר 2018 ▪ 10 מפגשים ▪ 60 שעות אקדמיות

נושאי לימוד מרכזיים

• יצירת באזז וטרנד חברתי, ומה גורם להם להישאר בתודעה, יצירת מוצרים ומסרים ויראליים 
• הפצה והתפשטות ברשתות חברתיות: רשתות חברתיות, מובילי דיעה, מקשרים חברתיים
• סקירת כלים וגישות בשיווק דיגיטלי ובחירת האסטרטגיה המתאימה לעסק שלכם 
• צרכנים ברשת: כלים לניטור, מחקר וניתוח פעילות צרכנים ברשת; תרבות האינטרנט והשפעתה על צרכנים; צרכנים ושיווק ברשתות החברתיות – מדידה, תובנות וכלים למנהלים; דור ה-Z – שיווק לצעירים כמובילי דעה ומניעי תהליכים ברשת החברתית; כיצד יוצרים שיחה ו"באזז" ברשת
• נושאים מתקדמים בשיווק החברתי-דיגיטלי: Content marketing; התמודדות עם משברים בעידן הצרכן הדיגיטלי; שיווק דיגיטלי לארגונים מכווני B2B; כלים ליצירת חדשנות טכנולוגית בעידן דיגיטלי; טרנדים ומגמות עתידיות בשיווק החברתי-דיגיטלי; שירות צרכנים דיגיטלי
• מהלכה למעשה – דיגיטל ו-eCommerce; יישום אסטרטגיות שיווק חברתי – דוגמאות מארגונים וחברות מצליחות

מרצי התכנית

ד"ר לירז לסרי

ד"ר לירז לסרי
מנהלת אקדמית של תכנית שיווק דיגיטלי למנהלים בעלת דוקטורט בשיווק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת...Read more

ד"ר יובל קליש

ד"ר יובל קליש
מנהל אקדמי של תכנית מנהיגות מנהל אקדמי של תכנית ניהול משא ומתן, קונפליקטים ושיתופי פעולה ד"ר...Read more

פרופ' שיזף רפאלי

פרופ' שיזף רפאלי
פרופ׳ שיזף רפאלי ייסד את המרכז לחקר האינטרנט באוניברסיטת חיפה ועומד בראשו. הוא בעל תואר...Read more

פרדריק בלסן

פרדריק בלסן
איש קריאטיב ואסטרטגיה, מעל עשור בתחום הפרסום עם ניסיון בפיתוח אסטרטגיות שיווק, מיתוג, פרסום,...Read more

אלעד גולדנברג

אלעד גולדנברג
אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל. גולדנברג (34) ביסס את המותג eBay בישראל,...Read more

אדי לבנטמן

אדי לבנטמן
אדי לבנטמן, בעלים ומנכ"ל של חברת Goodpoint המתמחה בהכשרות בתחום השיווק הדיגיטלי והפרזנטציה...Read more

אתגר שפיבק

אתגר שפיבק
יזם, יועץ ומרצה בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית. מחלוצי השיווק במדיה החדשה, ובעל ניסיון...Read more

ערן גפן

ערן גפן
מייסד Gefen Team

מיכאל מיטרני

מיכאל מיטרני
מנהל דיגיטל וחדשנות, סופר-פארם

יניב ויצמן

יניב ויצמן
מייסד ומנכ"ל teenk, חברה המתמחה בפעילות מול צעירים, בעלת פאנל מובילי דעה ושגרירים צעירים

אדם שוב

לשעבר מנכ"ל Refresh סוכנות לשיווק וזירות דיגיטליות

אילן צינמן

משנה למנכל "גריי קונטנט" מקבוצת אדלר חומסקי

עדי יופה

טרנדולוגית

יואב פרידור

נשיא ומייסד Buzzilla

איילה צורף

יועצת דיגיטל לארגונים, לשעבר מנהלת דיגיטל קונצרני, תנובה

כתבות מן העיתונות

מילקי way / יונתן כיתיאן, פורסם בגלובס ב-22.11.2016

המשבר של סמנכ"לי השיווק: מנהלים על זמן שאול / סיון קלינגבייל, פורסם במגזין דה מרקר ב-06.11.2016

ג'ינס VS אייפון / תמרה וולמן, פורסם בכלכליסט ב-29.09.2014

איך טרנד נולד: מי ממציא אותו והאם גם אתה יכול / שירה קדרי עובדיה, פורסם ב-nrg ב-12.09.2014

מחקר: אם תחזיקי שקית של ויקטוריה סיקרט תרגישי יותר סקסית / אפרת אהרוני, פורסם בגלובס ב-20.01.2014

"האם אישה שלובשת ויקטוריה'ס סיקרט מרגישה סקסית יותר?" / טלי חירותי-סובר, פורסם בדה מרקר ב-08.08.2013

דרדסו לעצמם את ההוצאות: ההאטה הכלכלית מחזירה את המותגים הישנים / אורנה יפת, פורסם בכלכליסט ב-03.03.2013

Different like everyone else: the story of trends / ד"ר לירז לסרי, מתוך TEDx

TEDx Marks Its Spot in Jerusalem / Felice Friedson, פורסם ב-JTNews ב-21.12.2012

לבנות מותג cool: לדבר נכון אל הקהל הנכון, פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב-22.10.2012

"הצרכנים מחפשים ערך אמיתי ומנסים לייצור טרנדים" / ישראל פישר, פורסם בדה מרקר ב-01.05.2012

האופנה עוברת מסך / איתי יעקב, פורסם ב-Xnet ב-17.11.2011

לסגוד לגוצ'י, להעריץ את הרמס / יערה קידר, פורסם ב-nrg ב-15.04.2011

המלצות בוגרים

דניאל צימט, מנכ"ל צימט תקשורת שיווקית, בוגר מחזור פברואר 2016:
"עם סיום התוכנית בנושא שיווק דיגיטלי, אני מוצא לנכון להעיד על רמתה הגבוהה של התוכנית. רשימת המרצים האיכותית ,אנשי עשייה עתירי נסיון וידע, נותנת בידי התלימידים כלים יעילים לקידום יעדיהם השיווקיים. תודה למנהלת התוכנית, ד"ר לירז לסרי וצוות להב"

איילת ברנע, מנהלת שיווק, Lumenis, בוגרת מחזור פברואר 2015:
"התכנית סיפקה סקירה מקיפה על חדשנות בשיווק בדגש על כלי שיווק דיגיטליים. יצאתי עם מספר רב של כלים מעשיים ליישום בארגון"

ליאת סדן, עצמאית בתחום השיווק, בוגרת מחזור פברואר 2015:
"תודה על הקורס, היה מרתק, מסע מדהים שפתח אותי בפני הרבה מאוד נושאים בתחום. מומלץ מאוד"

אנה בנדר, מנהלת אדמיניסטרטיבית, ד"ר בנדר, בוגרת מחזור פברואר 2015:
"קורס מצוין ומעורר השראה. ממליצה בחום!"

יעל מוסקוביץ, מנהלת שיווק, ניגא שף בע"מ, פברואר 2014:
"התכנית עשירה בתכנים מגוונים ונותנת אפשרות לקבל תמונה רחבה על עולם השיווק הדיגיטלי"

מורן אלטרמן רוזנבאום, קופירייטרית, פינק היפו קריאייטיב, פברואר 2014:
"מכלול אקלקטי ומרענן של מרצים מובילי דעת ומומחים בתחום. קורס מעניין שנותן כלים למנהלי שיווק, בעלי עסקים, אנשי דיגיטל ובכלל"

סטיב שומכר, מנכ"ל כלכליסט, אפריל 2013:
"הקורס "פתח" אצלי את הראש לחשיבה ולהתאמה לפעילות השוטפת ולהבנה טובה יותר של הפעילות בתחום, הן בשוק המקומי והן בבינלאומי"

גיל חפר, מנהל חטיבה עסקית בביפר, אפריל 2013:
"התכנית מספקת מידע מקיף וממצה בתחום השיווק בערוצי הדיגיטל וברשתות החברתיות עבור מנהלים בכירים בכל ארגון עסקי. התכנית בנויה על איזון נכון ושילוב מושכל בין הנושאים התאורטיים והיישום הפרקטי של הדברים"

עדי פרי, מנהלת שיווק R2M, אפריל 2013:
"קורס מעניין, נתן המון כלים תיאורטיים וללא ספק נתן אופק חדש"

אבי קורש, מנכ"ל גולד פארק ייזום והשקעות, אפריל 2013:
"תכנית טובה שמתאימה את התכנים לעולם החדש. היה לי מחסור וצורך בידע בכל נושא השיווק במדיה חברתית, מבחינתי הקורס ענה על הצורך והמחסור"

גלי שחר, דירקטורית תפעול באמדוקס, אפריל 2013:
"הקורס בהחלט הפתיע אותי ברמת העדכניות שלו, בדוגמאות הרלוונטיות מהשטח ובסגל מרצים משובח שכולל את גדולי המבינים בתחום בישראל. למדתי המון וקיבלתי כלים רבים ותובנות רבות ליישום אישי ועסקי"

מידע נוסף: 

קורס שיווק ברשתות חברתיות ובערוצים דיגיטליים הינו קורס ייחודי למנהלים המעניק כלים לבניית אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית המתבססת על שיווק באינטרנט בכלל ושיווק באמצעות מדיה חברתית בפרט. הקורס יעסוק במגוון תכנים בנושאי שיווק דיגיטלי לרבות שיווק ויראלי, שיווק בפייסבוק, רשתות חברתיות, פרסום באינטרנט, טרנדים חברתיים, צרכנים ברשת, העתיד של השיווק הדיגיטלי ועוד.
בסיום הלימודים תוענק תעודה מטעם להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א. * בכפוף להשתתפות ב-80% מהמפגשים.

"לצרכנים בעידן החברתי-דיגיטלי יש צורך בערך אמיתי במוצר או בשירות"

"לצרכנים בעידן החברתי-דיגיטלי יש צורך בערך אמיתי במוצר או בשירות"
ד"ר לירז לסרי, המנהלת האקדמית של תכנית שיווק דיגיטלי אסטרטגי למנהלים בכירים בלהב, מסבירה מדוע שיווק דיגיטלי אינו רק עמוד פייסבוק עם תחרויות לייקים, מדוע אין צורך בבהלה ממפלצת הדיגיטל ומה מחפשים צרכנים היום...

מחקר: אם תחזיקי שקית של ויקטוריה סיקרט תרגישי יותר סקסית

השפעה של מוצרי יוקרה על ההתנהגות החברתית של הצרכן
מחקר חדש מצא כי דווקא אנשים שלובשים מותגי יוקרה נוטים להתנהג בצורה יותר חברתית ■ עפ"י החוקרים, השינוי מתבצע בתת-מודע, והוא עשוי להיות חשוב במיוחד עבור משווקים שמנסים לגלות את תחושות הצרכנים כדי לקדם מות...