שיווק דיגיטלי למנהלים

מועד פתיחת הקורס: 21 בפברואר 2018
10 מפגשים
ימי ד', 16:00-20:15
60 שעות אקדמיות

ניהול אקדמי: 

אסטרטגיות וכלים לניהול פעילות חברתית-דיגיטלית, שיווק באינטרנט ושיווק ברשתות חברתיות

אנו חיים בעידן חברתי-דיגיטלי: החל בפייסבוק וטוויטר, דרך אפליקציות הגורפות מיליוני צרכנים (ודולרים) וכלה במהפיכות חברתיות. שם, ברשת, נמצא קהל היעד שלנו, שם מתנהל חלק משמעותי מחיינו - המקצועיים, החברתיים, והאישיים; שם הצרכן צורך מידע, מגבש דעות ועמדות, מביע אותן - ונוקט פעולה. מותגים, רעיונות, ארגונים וחברות, שרוצים להיות חלק מעולמו של הצרכן גם בעשור הבא - חייבים לקחת חלק בעידן הדיגיטלי החדש ובמדיות החברתיות. העידן החברתי-דיגיטלי החדש הוא עידן מורכב, עמוס באפשרויות וערוצים. עצמת ההשפעה מדהימה בהיקפה ובקצבה ועדיין לא מובנת במלואה. נושאים אלה רלוונטיים כמובן לא רק למוצרי צריכה, כי אם למגוון רחב של תחומים, גופים וחברות - שכן גם בעלי רעיונות, טכנולוגיות, שירותים, התנהגויות ושינויים חברתיים נדרשים לפעול במציאות החדשה והמורכבת. 

מטרת התכנית הינה "לעשות סדר" בתוך שפע האפשרויות החדשות ולהעניק עקרונות וכלים מרכזיים למנהלים בבניית אסטרטגיה לנוכחות ופעילות חברתית-דיגיטלית בעידן החדש, כל זאת תוך שילוב בין הרצאות של מיטב העוסקים בתחום - במחקר ובפועל וסדנאות שיאפשרו קבלת תובנות ספציפיות וייעודיות לעסק שלכם.

For information in English click here

קהל היעד

מנהלים בכירים מכל התחומים, מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק

נושאי לימוד מרכזיים

• יצירת באזז וטרנד חברתי, ומה גורם להם להישאר בתודעה, יצירת מוצרים ומסרים ויראליים.
• הפצה והתפשטות ברשתות חברתיות: רשתות חברתיות, מובילי דיעה, מקשרים חברתיים.
• סקירת כלים וגישות בשיווק דיגיטלי ובחירת האסטרטגיה המתאימה לעסק שלכם.
• צרכנים ברשת: כלים לניטור, מחקר וניתוח פעילות צרכנים ברשת; תרבות האינטרנט והשפעתה על צרכנים; צרכנים ושיווק ברשתות החברתיות – מדידה, תובנות וכלים למנהלים; דור ה- Z – שיווק לצעירים כמובילי דעה ומניעי תהליכים ברשת החברתית; כיצד יוצרים שיחה ו"באזז" ברשת. שימוש אפקטיבי ב Google adwords ו- Google Analytics בקרב עסקים קטנים ובינוניים.
• נושאים מתקדמים בשיווק החברתי -דיגיטלי: Content marketing ; התמודדות עם משברים בעידן הצרכן הדיגיטלי; שיווק דיגיטלי לארגונים מכווני B2B ; כלים ליצירת חדשנות טכנולוגית בעידן דיגיטלי; טרנדים ומגמות עתידיות בשיווק החברתי -דיגיטלי; שירות צרכנים דיגיטלי.
• מהלכה למעשה - דיגיטל ו- eCommerce ; יישום אסטרטגיות שיווק חברתי – דוגמאות מארגונים וחברות מצליחות.

מרצי התכנית

ד"ר לירז לסרי

ד"ר לירז לסרי
שיווק דיגיטלי למנהלים
קורס ניהול השיווק
מנהלת אקדמית של תכנית שיווק דיגיטלי למנהלים בעלת דוקטורט בשיווק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. מתמחה בטרנדים, יצירת והפצת חדשנות בעידן החברתי-...

ד"ר יובל קליש

ד"ר יובל קליש
קורס פיתוח מנהיגות: כלים יישומיים למובילות עסקית
קורס ניהול משא ומתן
שיווק דיגיטלי למנהלים
מנהל אקדמי של תכנית מנהיגות מנהל אקדמי של תכנית ניהול משא ומתן, קונפליקטים ושיתופי פעולה ד"ר יובל קליש, מרצה בתכנית להתנהגות ארגונית בפקולטה לניהול...

פרדריק בלסן

פרדריק בלסן
שיווק דיגיטלי למנהלים
קורס ניהול השיווק
קורס ניהול תרבות ואמנות
איש קריאטיב ואסטרטגיה, מעל עשור בתחום הפרסום עם ניסיון בפיתוח אסטרטגיות שיווק, מיתוג, פרסום, שיווק דיגיטלי, שיווק במדיה חברתית ופיתוח כלי שיווק...

אלעד גולדנברג

אלעד גולדנברג
שיווק דיגיטלי למנהלים
אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל. גולדנברג (34) ביסס את המותג eBay בישראל, תוך אמונה שהתאמת המותג, חוויית המשתמש והתהליכים העסקיים...

אדי לבנטמן

אדי לבנטמן
שיווק דיגיטלי למנהלים
אדי לבנטמן, בעלים ומנכ"ל של חברת Goodpoint המתמחה בהכשרות בתחום השיווק הדיגיטלי והפרזנטציה. בעל תואר שני בתחום טכנולוגיות ולמידה מאוניברסיטת תל אביב...

יניב ויצמן

יניב ויצמן
מייסד ומנכ"ל teenk, חברה המתמחה בפעילות מול צעירים, בעלת פאנל מובילי דעה ושגרירים צעירים

פרופ' ישע סיון

פרופ' ישע סיוון
טרנספורמציה דיגיטלית
קורס ניהול אסטרטגי
שיווק דיגיטלי למנהלים
מנהל אקדמי של תכנית טרנספורמציה דיגיטלית Prof. Yesha Sivan is the Executive Director of The Coller Institute of Venture at Tel Aviv University Coller...

המלצות בוגרים

דניאל צימט, מנכ"ל צימט תקשורת שיווקית, בוגר מחזור פברואר 2016:
"עם סיום התוכנית בנושא שיווק דיגיטלי, אני מוצא לנכון להעיד על רמתה הגבוהה של התוכנית. רשימת המרצים האיכותית ,אנשי עשייה עתירי נסיון וידע, נותנת בידי התלימידים כלים יעילים לקידום יעדיהם השיווקיים. תודה למנהלת התוכנית, ד"ר לירז לסרי וצוות להב"

איילת ברנע, מנהלת שיווק, Lumenis, בוגרת מחזור פברואר 2015:
"התכנית סיפקה סקירה מקיפה על חדשנות בשיווק בדגש על כלי שיווק דיגיטליים. יצאתי עם מספר רב של כלים מעשיים ליישום בארגון"

ליאת סדן, עצמאית בתחום השיווק, בוגרת מחזור פברואר 2015:
"תודה על הקורס, היה מרתק, מסע מדהים שפתח אותי בפני הרבה מאוד נושאים בתחום. מומלץ מאוד"

אנה בנדר, מנהלת אדמיניסטרטיבית, ד"ר בנדר, בוגרת מחזור פברואר 2015:
"קורס מצוין ומעורר השראה. ממליצה בחום!"

יעל מוסקוביץ, מנהלת שיווק, ניגא שף בע"מ, פברואר 2014:
"התכנית עשירה בתכנים מגוונים ונותנת אפשרות לקבל תמונה רחבה על עולם השיווק הדיגיטלי"

לקריאת המלצות נוספות

מידע והרשמה

מאמרים מומלצים: 

יום עיון לבנות מותג cool

לבנות מותג cool
איך יוצרים טרנד? אז זהו שאין נוסחה. כך לדברי דר' לירז לסרי, חוקרת שיווק ויצירת טרנדים בפקולטה לניהול, אוניברסיטת ת"א. עם זאת, ביום...קרא עוד

מידע נוסף: 

קורס שיווק ברשתות חברתיות ובערוצים דיגיטליים הינו קורס ייחודי למנהלים המעניק כלים לבניית אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית המתבססת על שיווק באינטרנט בכלל ושיווק באמצעות מדיה חברתית בפרט. הקורס יעסוק במגוון תכנים בנושאי שיווק דיגיטלי לרבות שיווק ויראלי, שיווק בפייסבוק, רשתות חברתיות, פרסום באינטרנט, טרנדים חברתיים, צרכנים ברשת, העתיד של השיווק הדיגיטלי ועוד.
בסיום הלימודים תוענק תעודה מטעם להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א. * בכפוף להשתתפות ב-80% מהמפגשים.

 

תכניות נוספות שעשויות לעניין אותך: