קורס שיווק דיגיטלי למנהלים

מועד פתיחת הקורס: נובמבר 2019
10 מפגשים
60 שעות אקדמיות
ניהול אקדמי: 

אסטרטגיות וכלים לשיווק במדיה הדיגיטלית

קורס שיווק דיגיטלי נועד להכשיר את המנהלים לעידן החברתי דיגיטלי החדש – עידן המנוהל ע"י פייסבוק וטוויטר, דרך אפליקציות הגורפות מיליוני צרכנים (ודולרים) וכלה במהפיכות חברתיות. שם, ברשת, נמצא קהל היעד שלנו, שם מתנהל חלק משמעותי מחיינו - המקצועיים, החברתיים, והאישיים; שם הצרכן צורך מידע, מגבש דעות ועמדות, מביע אותן - ונוקט פעולה. מותגים, רעיונות, ארגונים וחברות, שרוצים להיות חלק מעולמו של הצרכן גם בעשור הבא - חייבים לקחת חלק בעידן הדיגיטלי החדש ובמדיות החברתיות. העידן החברתי-דיגיטלי החדש הוא עידן מורכב, עמוס באפשרויות וערוצים. עצמת ההשפעה מדהימה בהיקפה ובקצבה ועדיין לא מובנת במלואה. נושאים אלה רלוונטיים כמובן לא רק למוצרי צריכה, כי אם למגוון רחב של תחומים, גופים וחברות - שכן גם בעלי רעיונות, טכנולוגיות, שירותים, התנהגויות ושינויים חברתיים נדרשים לפעול במציאות החדשה והמורכבת. 

מטרת תוכנית לימודי שיווק דיגיטלי הינה "לעשות סדר" בתוך שפע האפשרויות החדשות ולהעניק עקרונות וכלים מרכזיים למנהלים בבניית אסטרטגיה לנוכחות ופעילות חברתית-דיגיטלית בעידן החדש, כל זאת תוך שילוב בין הרצאות של מיטב העוסקים בתחום - במחקר ובפועל וסדנאות שיאפשרו קבלת תובנות ספציפיות וייעודיות לעסק שלכם.

For information in English click here

קהל היעד

מנהלים בכירים מכל התחומים, מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק

מטרת הקורס

פיתוח תכנית שיווק דיגיטלי אסטרטגית

נושאי לימוד מרכזיים בקורס שיווק דיגיטלי

סקירת כלים וגישות בשיווק דיגיטלי ▪ שימוש אפקטיבי ב Google adwords ו Google Analytics ▪ התמודדות עם משברים בעידן הדיגיטל ▪ שיווק דיגיטלי לארגונים ▪ יצירת באז וטרנד חברתי ▪ שיווק ברשתות חברתיות ▪ מובילי דעה כמובילי טרנדים ▪ צרכנים ברשת: כלים לניטור, מחקר וניתוח פעילות ▪ שירות צרכנים דיגיטלי ▪ כלים ליצירת חדשנות טכנולוגית ▪ טרנדים ומגמות עתידיות בשיווק ▪ דיגיטלי ו-E-commerce

מרצי התכנית

ד"ר לירז לסרי

ד"ר לירז לסרי
קורס שיווק דיגיטלי למנהלים
קורס ניהול השיווק
מנהלת אקדמית של תכנית שיווק דיגיטלי למנהלים בעלת דוקטורט בשיווק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. מתמחה בטרנדים, יצירת והפצת חדשנות בעידן החברתי-...

פרדריק בלסן

פרדריק בלסן
קורס שיווק דיגיטלי למנהלים
קורס ניהול השיווק
קורס ניהול תרבות ואמנות
איש קריאטיב ואסטרטגיה, מעל עשור בתחום הפרסום עם ניסיון בפיתוח אסטרטגיות שיווק, מיתוג, פרסום, שיווק דיגיטלי, שיווק במדיה חברתית ופיתוח כלי שיווק...

אלעד גולדנברג

אלעד גולדנברג
קורס שיווק דיגיטלי למנהלים
אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל. גולדנברג (34) ביסס את המותג eBay בישראל, תוך אמונה שהתאמת המותג, חוויית המשתמש והתהליכים העסקיים...

אדי לבנטמן

אדי לבנטמן
קורס שיווק דיגיטלי למנהלים
אדי לבנטמן, בעלים ומנכ"ל של חברת Goodpoint המתמחה בהכשרות בתחום השיווק הדיגיטלי והפרזנטציה. בעל תואר שני בתחום טכנולוגיות ולמידה מאוניברסיטת תל אביב...

יניב ויצמן

יניב ויצמן
מייסד ומנכ"ל teenk, חברה המתמחה בפעילות מול צעירים, בעלת פאנל מובילי דעה ושגרירים צעירים

מידע והרשמה

המלצות בוגרים

דניאל צימט, מנכ"ל צימט תקשורת שיווקית:
"עם סיום התוכנית בנושא שיווק דיגיטלי, אני מוצא לנכון להעיד על רמתה הגבוהה של התוכנית. רשימת המרצים האיכותית ,אנשי עשייה עתירי נסיון וידע, נותנת בידי התלימידים כלים יעילים לקידום יעדיהם השיווקיים. תודה למנהלת התוכנית, ד"ר לירז לסרי וצוות להב"

איילת ברנע, מנהלת שיווק, Lumenis:
"התכנית סיפקה סקירה מקיפה על חדשנות בשיווק בדגש על כלי שיווק דיגיטליים. יצאתי עם מספר רב של כלים מעשיים ליישום בארגון"

ליאת סדן, עצמאית בתחום השיווק:
"תודה על הקורס, היה מרתק, מסע מדהים שפתח אותי בפני הרבה מאוד נושאים בתחום. מומלץ מאוד"

אנה בנדר, מנהלת אדמיניסטרטיבית, ד"ר בנדר:
"קורס מצוין ומעורר השראה. ממליצה בחום!"

יעל מוסקוביץ, מנהלת שיווק, ניגא שף בע"מ:
"התכנית עשירה בתכנים מגוונים ונותנת אפשרות לקבל תמונה רחבה על עולם השיווק הדיגיטלי"

לקריאת המלצות נוספות

מאמרים מומלצים: 

יום עיון לבנות מותג cool

לבנות מותג cool
איך יוצרים טרנד? אז זהו שאין נוסחה. כך לדברי דר' לירז לסרי, חוקרת שיווק ויצירת טרנדים בפקולטה לניהול, אוניברסיטת ת"א. עם זאת, ביום עיון...קרא עוד
מידע נוסף: 

קורס שיווק ברשתות חברתיות ובערוצים דיגיטליים הינו קורס ייחודי למנהלים המעניק כלים לבניית אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית המתבססת על שיווק באינטרנט בכלל ושיווק באמצעות מדיה חברתית בפרט. הקורס יעסוק במגוון תכנים בנושאי שיווק דיגיטלי לרבות שיווק ויראלי, שיווק בפייסבוק, רשתות חברתיות, פרסום באינטרנט, טרנדים חברתיים, צרכנים ברשת, העתיד של השיווק הדיגיטלי ועוד.
בסיום הלימודים תוענק תעודה מטעם להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א. * בכפוף להשתתפות ב-80% מהמפגשים.

 

תכניות נוספות שעשויות לעניין אותך: