פתח תפריט נגישות
משלחת מנהלים בכירים ויזמים מסין | להב פיתוח מנהלים

ב-2015, התארחה בלהב משלחת של מנהלים בכירים ויזמים מסין אשר הגיעה לשבוע על מנת ללמוד על מודל החדשנות הישראלי. המשלחת, נכחה בוועידה לחדשנות של אוניברסיטת תל-אביב ונפגשה, בין היתר, עם הנשיא לשעבר, מר שמעון פרס ועם פרופ' יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה.


ביקור משלחת מנהלים בכירים מסין, אשר הגיעה ללמוד על מודל החדשנות הישראלי.

מאוחר יותר באותו יום השתתפה המשלחת בארוחת ערב חגיגית, אליה הגיעו גם מנהלים מובילים מישראל כדוגמת מר אפי כהן ארזי, מנכ"ל Rainbow Medical, מר אבי הוכמן, מנכ"ל ISS, ולשעבר מנכ"ל גאון אחזקות, מר אורי צוק בר, סמנכ"ל בכיר במשרד החקלאות, גברת נרקיס טסלר, דירקטורית בחברה הממשלתית לתיירות ואחרים לטובת היכרות ובניית קשרים עם עמיתיהם הסינים. במסגרת התכנית אותה הם עוברים, נערך פורום חדשנות בנושא גלובליזציה והשפעתה על יחסי סין-ישראל. הפורום הונחה על ידי פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב והשתתפו בו פרופ' ליאו ליידרמן, הכלכלן הראשי של בנק הפועלים, מר שבתאי שביט, ראש המוסד לשעבר, מר דני הררי, מנכ"ל אדמה ומפקד יחידת 8200 לשעבר ומר Zhan Yongxin, שגריר סין בישראל.

לצפייה בגלריית תמונות של המשלחת

משלחת מנהלים בכירים ויזמים מסין

המאמר נכתב על ידי להב פיתוח מנהלים

ארגון אקדמי בינלאומי מוביל לפיתוח, לצמיחה וללמידה יוצרי ערך, להתמודדות עם אתגרי הניהול של המחר. בית אקדמי למנהלים לרכישת ידע, מיומנויות וכישורים לאורך כל שנות הקריירה הניהולית שלהם.


מאמרים מאת להב פיתוח מנהלים