מחקר: אם תחזיקי שקית של ויקטוריה סיקרט תרגישי יותר סקסית

השפעה של מוצרי יוקרה על ההתנהגות החברתית של הצרכן

חבורה של נסיינים מתחילה להסתובב עם מעילי פראדה, משקפי שמש של גוצ'י, שעון רולקס או תיקים של לואי ויטון. מיד לאחר מכן הם מתחילים לרכוש יותר מוצרים מתוצרת מקומית, לתת יותר כסף לצדקה, להעדיף קריאת מגזינים חברתיים על פני בידור קליל יותר ולהתמיד במשימות קשות.
מה הקשר? במהלך כנס השיווק האקדמי הבינלאומי שנערך בתחילת החודש על-ידי רקנאטי, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב בשיתוף מוסדות אקדמיים ישראלים נוספים, הציג פרופ' קית' ווילקוקס מבית-הספר למנהל עסקים באוניברסיטת קולומביה מחקר הבודק איך משפיעה צריכת מוצרי יוקרה על ההתנהגות החברתית של הצרכן.

 

להמשך קריאת המאמר בגלובס לחצו כאן

לדף תכנית שיווק ברשתות חברתיות ובערוצים דיגיטליים