"הצרכנים מחפשים ערך אמיתי ומנסים לייצור טרנדים"

"הצרכנים מחפשים ערך אמיתי ומנסים לייצור טרנדים"

"הצרכנים אומרים לנו בימים האלה שכל עוד נמשיך להתייחס אליהם כביקוש קשיח - הם יביעו מחאה", אמר אלדד ויינברגר, מנכ"ל מקאן דיגיטל. "הצרכנים באו ואמרו בקול רם למותגים הגדולים במשקי שאין מערכת יחסית כי עוד יש בינם רק טרנזאקציה פיננסית ולא משנה מה הם יכתבו על האריזות שלכם". "כיום צריכים להתחיל לתת לצרכנים שלנו ערך אמיתי" אמר. "אנחנו רואים שמה שמאפיין את הצרכנים שלנו זה המרחב הדיגיטלי שמקיף אותו. צריך להתחיל לבנות בחזרה את האמון. מותגים כבר עכשיו נותנים ללקוחות שלהם מתנות דיגיטליות – דברים בעלי ערך אמיתי לצרכנים".

 

לקריאת המאמר המלא בדה מרקר לחצו כאן

לדף תכנית שיווק ברשתות חברתיות ובערוצים דיגיטליים

יום פתוח בלהב - בואו לבחור את הקורס המתאים לכם! 7.11.2017
להב חוגגת 50
מסלול ניהול עסקי בכיר