יום עיון לבנות מותג cool

לבנות מותג cool

איך יוצרים טרנד? אז זהו שאין נוסחה. כך לדברי דר' לירז לסרי, חוקרת שיווק ויצירת טרנדים בפקולטה לניהול, אוניברסיטת ת"א. עם זאת, ביום עיון בנושא "לבנות מותג COOL" שערך איגוד השיווק הישראלי בשיתוף עם teenk פתרונות שיווק לנוער, ציינה דר' לסרי מספר גורמים העשויים בכל זאת לסייע בדרך לטרנד. "קודם כל - המוצר. הוא צריך לתת מענה לצורך אמיתי, חשובה גם האפשרות להתנסות, כמו למשל, בחנויות אפל. חשוב שתהיה נראות - אינסטגרם, אופנת הבת-מצווש, המחאה החברתית התפשטו בזכות הנראות. דרך העברת המסר היא בעלת חשיבות רבה. צריך להיות בה סיפור פשוט, בלתי צפוי, אמין, מוחשי ומעורר רגשות".

 

לקריאת המאמר המלא באתר איגוד השיווק הישראלי לחצו כאן

לדף תכנית שיווק ברשתות חברתיות ובערוצים דיגיטליים